מפת כפר סבא, חברת פוינטס

מה מצב הקורונה בכל שכונה בכפר סבא? הנתונים המעודכנים

הירידה ברמת התחלואה בעיר ובציון הרמזור מתבטאת גם בכך שיותר שכונות נמצאות ברמת סיכון נמוכה. היכנסו למפה המלאה של כפר סבא

פורסם בתאריך: 3.3.21 19:00

על פי נתונים שפרסם משרד הבריאות היום בבוקר (רביעי), מספר החולים הפעילים בכפר סבא עומד על 181 לעומת 182 בשני. אחוז הבדיקות החיוביות בכפר סבא עומד על שלושה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 26 אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 10.7. אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 65.21 אחוזים, ובמנה השנייה על 54.5 אחוזים.

ציון הרמזור של כפר סבא עומד על 4.5 מה שהופך את העיר לירוקה. עיר ירוקה היא עיר שציונה עד 4.5, עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

4,265 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 42,733. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 717, מתוכם 266 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 4.8 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,797

# # # 
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של כפר סבא לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בכפר סבא חלה ירידה ברמת התחלואה וכן אחוז הבדיקות החיוביות ירד", מציינת דנינו, "רוב שכונות העיר נמצאות ברמת סיכון 3 (בינונית) או 2. שיכון עלייה, הזמר העברי, אזור רחוב גאולה, משכנות וקריית ספיר ירדו מרמת סיכון 3 לרמת סיכון 2" .

היכנסו כאן למפת הקורונה האינטראקטיבית של כפר סבא וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בכפר סבא ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינוני להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 1:

אליעזר, פועלים ב' למפרט, גני השרון כפר סבא הצעירה.

רמת סיכון 2:

שיכון עליה, קרית ספיר, מוצקין, דובדבן בכפר, כיסופים, אזור רחוב גאולה, פועלים ד', עובד בן ציון, משכנות, מעוז, אזור צפוני לקניון ערים, הפרחים דגניה, שיכון ותיקים, מרכז רפואי מאיר, סביוני הכפר, הזמר העברי, אזור רחוב הרצל, שכונת הפארק, אלי כהן, גאולים חלוצים, אזור האצטדיון.

רמת סיכון 3:

יוספטל, קפלן, בית ונוף, כפר סבא הירוקה, אזור התחנה המרכזית, חצרות הדר, מזרחי, תקומה, גבעת אשכול, הדרים, אזור דרומי לקניון ערים.

 

טבלת כפר סבא, חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר