צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

כפר סבא צהובה: בוטלו האירועים העירוניים בימים הקרובים

מספר החולים בעיר גדל בעשרות בתוך יממה. יותר מאלף בדיקות בוצעו בשבת במתחם הדרייב אין שפעל בחניון אצטדיון לויטה | צפו בפקקים במקום

פורסם בתאריך: 27.6.21 08:48

גם במהלך סוף השבוע נמשכה העלייה במספר המאומתים לקורונה בכפר סבא. במוצאי שבת דיווחה העירייה כי בעיר יש 112 חולים פעילים, לעומת 85 בשישי. מדובר בעלייה של קרוב ל-40 חולים בתוך יממה. עוד נמסר כי מרבית החולים הם בני נוער, תלמידי חטיבות הביניים. העירייה מבצעת תחקירים אפידמיולוגים ועד כה מאות רבות נכנסו לבידוד. הבוקר נמסר כי מספר החולים עומד על 113 והעלייה הגדולה בתחלואה הפכה את העיר לצהובה ברמזור הקורונה. מבין 113 החולים 111 באשפוז ביתי, אחד במלונית, ורק אחד מאושפז בבית החולים. 1,005 תושבים נמצאים בבידוד.

העירייה הפעילה, בשיתוף פיקוד העורף, מתחמי בדיקות ייעודיים במשך שלושה ימים ברציפות, כולל מתחם דרייב אין בחניון אצטדיון לויטה בשבת. 1,096 בדיקות נערכו בשבת במתחם. עוד נמסר כי העירייה פנתה לכל הגורמים הרלוונטיים והיום יתקיימו בדיקות ממוקדות לתלמידים. היום בצהרים הודיעה העירייה על ביטול כלל האירועים העירוניים עד ה-29.6.

המתחם בחניון לויטה פעל אתמול בין השעות 11:00- 19:00. למידע על מתחמי בדיקות נוספים בעיר היכנסו כאן. במקום היו פקקים גדולים נוכח העובדה שזה היה המתחם היחיד באיזור שפעל בשבת. יצוין כי נוכח העלייה התחלואה נכנסה לתוקף בשישי בצהריים חובת עטיית מסיכות במרחבים סגורים ברחבי הארץ. ההמלצה של משרד הבריאות היא לעטות מסכות גם בהתקהלויות גדולות בשטח פתוח. עיריית כפר סבא הודיעה אתמול כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, צוותי החינוך וכל התלמידים בבתי הספר החלו לעטות מסכות בכיתות הלימוד ובאזורים סגורים המצויים במרחבי המוסד החינוכי. כמו כן, הם נדרשים לעטות מסיכות בהסעות מאורגנות, בבחינות הבגרות, בטיולים ובפעילויות חוץ בית ספריות שאינם מתקיימים בשטח פתוח.

זו הייתה תמונת המצב במוסדות החינוך נכון ל-25.6 ב-9:30:
חטיבת בר לב 39 מאומתים, 212 מבודדים
בית ספר תורה ומדע – 26 מאומתים ו-119 מבודדים
בית ספר הראל – 8 מאומתים ו-108 מבודדים
בית ספר אילן רמון – 1 מאומת ו-245 מבודדים
בית ספר גולדה מאיר – 1 מאומת ו-31 מבודדים
בית ספר גורדון – 1 מאומת ו-27 מבודדים
בית ספר הירוק ע"ש שמעון פרס מאומת 1 מאומת ו-110 מבודדים
בית ספר רמז – 1 מאומת ו-25 מבודדים
בית ספר שרת – 1 מאומת ו-44
גן אתרוג – 1 מאומת ו-24 מבודדים
צהרון גורדון – 1 מאומת ו-27 מבודדים

קיראו גם:

הבוקר: פקקים גדולים במתחם הדרייב אין לבדיקות קורונה | צפו בסרטון

עוד נמסר במסגרת ההנחיות: חובת עטיית המסכה לא תחול בין השאר במקרים הבאים: קטין מתחת לגיל 7, אדם שעקב מוגבלות נמנע ממנו לעטות מסכה, אדם השוהה במקום סגור או מופרד בלא אדם נוסף, שני עובדים העובדים בקביעות בחדר אחד, אדם המבצע פעילות ספורט. בנוסף, משרד הבריאות ממליץ לעטות מעתה מסכות גם בהתקהלויות מרובות משתתפים בשטחים פתוחים, וממליץ לאנשים בקבוצות סיכון ולמי שאינם מחוסנים, להימנע מלהשתתף בהתקהלויות.
ההנחיות במוסדות החינוך: כניסת הורים וכל מי שאינו נמנה עם הצוות החינוכי – תותר על פי הנחיות הכניסה השגרתיות, טרם תקופת הקורונה, למוסדות חינוך, תוך הקפדה על עטיית מסכות בחללים ובמבנים סגורים. אירועי סוף שנה ובהם אסיפות הורים, מסיבות ואירועים אחרים יתקיימו כרגיל וללא הגבלות, למעט הקפדה על עטיית מסיכות בחללים ובמבנים סגורים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר