קורונה, Cebas1depositphotos.com

כפר סבא אדומה: עלייה גדולה במספר המאומתים לקורונה בעיר

מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 420. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 350 אחוז

פורסם בתאריך: 3.1.22 15:29

מגמת העלייה בתחלואה נמשכת, והיום (שני) הפכו גם כפר סבא והרצליה לאדומות ברמזור הקורונה לאחר שעד אתמול עוד היו כתומות. רעננה נותרה אדומה, ומספר החולים הפעילים בה ממשיך לעלות, כמו גם בשתי עריה השכנות בשרון. (צבעי הרמזור: אדום 7.5 ומעלה, כתום 6-7.5, צהוב 4.5-6, ירוק עד 4.5).

ציון הרמזור של רעננה עומד על 8.4 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 437, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 245%. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עומד על 4 אחוזים, נמוך מעט מהממוצע הארצי.

ציון הרמזור של כפר סבא עומד על 8 והעיר הפכה אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים עומד על 420. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 350 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא 4%, נמוך במעט מזה הארצי. מהעירייה נמסר כי בעקבות מצב התחלואה, הוקם מתחם בדיקות חדש של קופת החולים מכבי בשיתוף העירייה. המתחם החדש בשיטת "היבדק וסע" ממוקם בחניון ברח׳ נורדאו ליד תחנת הרכבת. בשלב ראשון המתחם יעבוד בימים א-ה בשעות 12:30-18:00, שישי 9-14:00 שבת 9-17:00. אין צורך בקביעת תור או בהפניה.

ציון הרמזור של הרצליה עומד על 7.8 והעיר הפכה לאדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 507. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 304 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות 4%, נמוך מעט מהממוצע הארצי.

בבית החולים מאיר בכפר סבא מאושפזים 3 חולי קורונה ו-30 חולים עם שפעת.

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שלישי), 6,562 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה עומד על 110 , ואחוז הבדיקות החיוביות מטפס ל-4.83%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד על 37,675.

 

בתוך כך, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אישר אמש מתן חיסון רביעי לבני 60 ומעלה ולצוותים הרפואיים. ההחלטה התקבלה לאור העלייה בתחלואה והחשש הנשקף לבריאותם של בני ה – 60 ומעלה. כמו כן, הוחלט לאפשר חיסון במנה רביעית גם לצוותים הרפואיים, לאור הצורך להגן עליהם, כמי שעומדים בחזית המאבק נגד נגיף הקורונה. החיסון הרביעי יינתן בתנאי שחלפו 4 חודשים ממועד קבלת מנת החיסון השלישית.

בנוסף, קבינט הקורונה אישר אתמול את "התו הירוק הזמני" לאדם שקיבל את מנת החיסון הראשונה נגד נגיף הקורונה. "התו הירוק הזמני" אשר יונפק על ידי משרד הבריאות, יהיה תקף ל-30 ימים מיום קבלת מנת החיסון הראשונה. הוראת השעה תיכנס לתוקף החל מ-6.1 ותהיה תקפה עד לתאריך 18.1 (בין התאריכים האלה ניתן יהיה להנפיק תו ירוק זמני).


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר