האחות שרה פרידמן מחסנת את דר דני אלון במתחם החיסונים במרכז רפואי מאיר. צילום דוברות מרכז רפואי מאיר

נפתחה מחלקת הקורונה במאיר, עלייה גדולה במספר המאומתים בכפ"ס

החל מהיום פותחים במרכז הרפואי מאיר מחלקת קורונה שלמה לטיפול בחולי קורונה. כמו כן, אתמול נפתח במאיר מתחם חיסונים לטובת חיסון רביעי עבור אנשי הצוות

פורסם בתאריך: 6.1.22 12:49

החל מהיום פותחים במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא מחלקת קורונה שלמה לטיפול בחולי קורונה, ולא באופן משולב כפי שהיה עד כה בחודשיים האחרונים. כמו כן, אתמול נפתח במאיר מתחם חיסונים לטובת חיסון רביעי עבור אנשי הצוות. אתמול עדכנו במאיר כי במרכז הרפואי מאושפזים 13 חולי קורונה, מתוכם 3 במצב קשה שאינם מחוסנים, ביניהם חולה בן 56 שמחובר למכשיר אקמו.

ד"ר יעקב חן, סגן מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית ואחראי שע"ח בבית החולים, אמר: "מסתמן כי גל התחלואה הגואה מתחיל להגיע גם לבתי החולים ולאור העלייה המשמעותית הוחלט לפתוח במרכז הרפואי מאיר מחלקת קורונה מלאה לטיפול בחולי הקורונה. זאת, לצד הפעילות השוטפת של המיון הביולוגי הנמצאת גם היא בעלייה והטיפול של מחלקת טיפול נמרץ כללי בחולי קורונה הנזקקים לטיפול נמרץ לאורך כל התקופה".

עוד הוא אמר: "חשוב לזכור כי לצד המספרים ההולכים וגדלים בארץ וגם במרכז הרפואי שלנו של חולי הקורונה, מאושפזים כיום במחלקות הפנימיות גם 17 חולי שפעת ואנו חוזרים ומרגישים את האתגר הגדול הניצב בפני הצוותים הרפואיים. יחד עם זאת, אנו נכנסים לגל נוכחי זה למודי ניסיון רב וכפי שלמדנו במאבק המתמשך בנגיף הקורונה, מדובר באלמנט חשוב ביותר לצד התקדמות בטיפול במחלה".

על פי נתונים שפורסמו הבוקר על ידי משרד הבריאות, עלה מספר המאומתים/חולים בכפר סבא ל-885. העיר ממשיכה להיות אדומה וציון הרמזור שלה עלה ל-9.1 אחוז הבדיקות החיוביות בכפר סבא עומד על 5%, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע קפץ ל-457 אחוזים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר