הילד אלון הלפגוט מכפר סבא, נדבק שלוש פעמים בקורונה, צילום באדיבות המשפחה

אלפא, דלתא ואומיקרון: אלון הלפגוט בן ה-11 כבר נדבק שלוש פעמים בקורונה

בעיתוי מושלם מסיים אלון היום את הבידוד כדי לחגוג יום הולדת 11 יחד עם אחיו. "אני אזהר יותר, כי לא בא לי להידבק שוב", הוא אומר

פורסם בתאריך: 2.2.22 07:57

וריאנט האומיקרון ידוע כמחולל הדבקות עוצמתי וככזה הוא גרם לבידודם של ילדים רבים. בתי ספר וגנים מנסים לעמוד בפרץ המחלה, אך לא תמיד בהצלחה יתרה. כמעט כל הורה נדבק בעצמו, יש לו ילד שהתגלה חיובי לקורונה או שילדו נחשף לילד אחר או איש צוות מאומת. עם זאת, על ילד שנדבק שלו פעמים בקורונה, ספק אם שמעתם.
אחד כזה הוא אלון הלפגוט מכפר סבא, תלמיד כיתה ה' בבית הספר היסודי יצחק שדה, שהוא בוגר של לא פחות משלושה זני קורונה שונים –  אלפא, דלתא ואומיקרון. אלון מסיים היום (רביעי) תקופת בידוד נוספת. עם שחרורו הצפוי, הוא יחגוג על הדרך יום הולדת 11 בתזמון מדויק. בנוסף, בבית משפחת הלפגוט השמחה תהיה כפולה, כאשר גם אחיו הבוגר של אלון חוגג יום הולדת באותו תאריך.

אלון, איך אתה מרגיש?
"עכשיו בסדר, לא מרגיש סימפטומים מיוחדים, רק קצת שיעולים".

יום רביעי הוא יום שמח במיוחד.
"כן, כי גם אח שלי חוגג יום הולדת איתי. אני מחכה גם כדי להיפגש עם החברים ולחזור לבית ספר, כמובן אחרי שתי תוצאות בדיקה שליליות".

הרגשת הבדלים בתחושות אחרי שנדבקת בכל אחד מהווריאנטים?
"אחרי הפעם הראשונה שנדבקתי היה לי חום גבוה. בין ההדבקה הראשונה לשנייה עברה כחצי שנה, היום אני מרגיש בסדר בסך הכל".

הצלחת לספור כמה פעמים היית בבידוד?
"3 או 4 פעמים, אני חושב שהפסקתי לספור. אחרי שנדבקתי שלוש פעמים, זה גרם לי סוג של פופולריות בקרב החברים".

 

אלון מספר, כי בזמן הבידודים הוא קיבל לא מעט פינוקים וחטיפים, תשומת לב, והרבה עידוד. עם זאת, בפעם השנייה שנדבק, לקראת סוף החופש בשנה שעברה, הוא החמיץ חלק לא מבוטל של מפגשים עם החברים.

הלימודים שלך נפגעו כתוצאה מהבידודים?
"כן, כי קשה ללמוד ברצינות. אחרי לימודים בבית יש קושי לחזור ללמוד בכיתה. הלימודים לא רצופים. אני אזהר יותר, כי לא בא לי להידבק שוב".

ד"ר יעקב חן, סגן מנהל המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, התייחס למקרה של אלון. לדעתו, נדיר עד מאוד לחלות בכל הווריאנטים: "הסיכוי לזיהום באלפא ודלתא מדווח בספרות המקצועית בכ-6% מהמקרים. הזיהום בדלתא ובאומיקרון מדווח בספרות בין 40-60% מהמקרים. הסיכויים לחלות בשלושת הווריאנטים אינו נפוץ, אפילו הייתי אומר נדיר יחסית, בהנחה שאכן חלה בשלושת הזנים. בהתחלה הייתה פחות הקפדה על ריצוף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר