רעות גולובוף, התינוקת החדשה במשפחה והמיילדת אורית גלבשטיין במרכז רפואי מאיר צילום דוברות מאיר

בתיזמון מושלם: רעות גלובוף ילדה במאיר ב-22.2.22 בשעה 2:22

בתם השנייה של רעות וארי גלובוף נולדה הלילה בדיוק בשעה המיוחדת במרכז הרפואי מאיר. "אפילו זכינו לקבל את חדר 2 במחלקת אם ילוד כדי להשלים את המספר הזוגי המבורך הזה", אמרה רעות

פורסם בתאריך: 22.2.22 10:50

מזל טוב גדול לרעות וארי גלובוף מכפר סבא שילדו את בתם השנייה הלילה, 22.2.22, בחדרי הלידה במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית בשעה 2:22 בדיוק. ולא סתם: עם המיילדת המדהימה אורית גלבשטיין, שילדה בעצמה את בתה שי-לי בדיוק באותו התאריך בחדרי הלידה במאיר בשנה שעברה.

"ממש לא תכננו את זה אבל יצא שהתינוקת שלנו נולדה בתאריך ושעה מיוחדים היום לפנות בוקר", מספרים הזוג גלובוף, "ואפילו זכינו לקבל את חדר 2 במחלקת אם ילוד כדי להשלים את המספר הזוגי המבורך הזה".

 

רעות מספרת: "תאריך הלידה שלי היה בכלל ב-13 לפברואר ולאחר השעה חצות כבר התחלנו לצחוק שהתינוקת כנראה מחכה לשתיים בלילה. בשעה 2:21 אורית המיילדת צחקה איתי ואמרה שיש לי בדיוק דקה כדי לתפוס את השעה המדויקת. אורית הייתה מהממת ממש ומקצועית לאורך כל הלידה ודאגה לנו בכל רגע. אחותה הגדולה של התינוקת החדשה שלנו שבעצמה חגגה שנתיים רק לפני חודש מחכה גם היא בהתרגשות לתוספת המתוקה החדשה למשפחה", מספרים בני הזוג.

המיילדת אורית גלבשטיין אמרה: "זה באמת היה רגע מטורף. בגלל ששנה שעברה ילדתי את שי-לי האהובה שלי שחוגגת היום בדיוק שנה באותו תאריך מיוחד, תהיתי מי תהיה היולדת שאסגור איתה מעגל בתאריך ובשעה האלה וזכיתי לקבל זוג כל כך מיוחד ולידה כל כך מעצימה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר