דלת כניסה למחלקת קורונה במרכז הרפואי מאיר, צילום דוברות מאיר

"לא להיות שאננים": מחלקת קורונה נפתחת מחדש במאיר, ערי השרון אדומות

מחלקה פנימית ג' במאיר הוסבה בפעם הרביעית למחלקה פנימית קורונה, מחלקה נוספת הועמדה בכוננות. "חשוב להקפיד על ההנחיות ולבצע בדיקות", אומר סגן מנהל מאיר, ד"ר יעקב חן

פורסם בתאריך: 22.3.22 12:42

ההתפשטות המחודשת של הקורונה: במרכז הרפואי מאיר מאושפזים 19 חולים מתוכם חולה מונשם. נוכח העלייה במספר החולים תוסב החל מהיום (שלישי) מחלקה פנימית ג' למחלקה פנימית קורונה, זו הפעם הרביעית, ומחלקה נוספת תיכנס גם היא לכוננות במידת הצורך.

נוכח העלייה בתחלואה, שלוש ערי השרון, רעננה, כפר סבא והרצליה, מוגדרות כאדומות, אלו הנתונים שפורסמו הבוקר באתר משרד הבריאות:

ציון הרמזור של רעננה עומד על 8.9 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 1,034, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 60%. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עומד על 17 אחוזים, גבוה מעט מהממוצע הארצי.

ציון הרמזור של כפר סבא עומד על 8.5  והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים עומד על 1,223. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 68 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא 17%, מעט יותר מהממוצע הארצי

ציון הרמזור של הרצליה עומד על 8.6 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 1,138. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 47 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות 17%, מעט יותר מזה הארצי.

 

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שני) 14,460 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה הינו 320, ואחוז הבדיקות החיוביות 16.64%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד על 57,152.

פרופ' מיכל חוברס, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במאיר, אמרה: "אנו צופים בעלייה מחודשת המתבטאת באשפוז חולים חדשים ועלייה בתחלואת אנשי צוות. העלייה הנוכחית קרובה מאוד לגל הקודם שחווינו. קשה יהיה לצפות את חומרת הגל, בהתחשב בזה שאנו קרובים מאוד לגל הקודם, מה שמהווה הגנה מסוימת לחלק מהאנשים ומצד שני – אנו מתרחקים מהחיסונים ויש עייפות בהקפדה על ההנחיות. לפיכך, אסור לנו להיות שאננים ועלינו להקפיד על מסכות בחללים סגורים ולהשלים את סדרת החיסונים שראינו את תרומתם בהגנה מפני אשפוז ומפני מחלה קשה".

ד"ר יעקב חן, סגן מנהל מאיר, אמר: "לאור העלייה במספר המאומתים בקהילה ובהלימה גם בפניות למיון הביולוגי שלנו במרכז הרפואי מאיר, אנו נערכים לפתיחת מחלקה פנימית קורונה מלאה היום. על אף טווח הזמן הקצר לו "זכינו" בין הגלים, הצוותים שלנו מגויסים, מנוסים וערוכים להתמודדות עם גל תחלואה זה. זה הזמן להדגיש את חשיבות ההקפדה על ההנחיות ועל ביצוע בדיקות שיוכלו לסייע בהתמודדות מול ההתפרצות המחודשת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר