מכתב התודה והעוגה למתנדבת איחוד הצלה שהצילה חיים
מכתב התודה והעוגה למתנדבת איחוד הצלה שהצילה חיים

הסיוע הגיע מהר: מתנדבת איחוד הצלה הצילה את חייו של השכן שלה

תמר גרינבאום בן ארי קיבלה קריאה על אדם שנחנק וגילתה להפתעתה שמדובר בשכן שלה. הסוף היה טוב: תמר הצילה את השכן בן ה-70 שנחנק מחתיכת אבטיח גדולה

פורסם בתאריך: 28.8.22 08:49

שכנה מצילת חיים. במהלך השבוע שעבר קיבלה תמר גרינבאום בן ארי, מתנדבת איחוד הצלה בכפר סבא, קריאה על אירוע חנק. לכאורה, עוד קריאה על אירוע חירום, כפי שהורגלה במהלך חמש שנות ההתנדבות שלה בארגון ההצלה.
המתנדבת הכפר סבאית גילתה לתדהמתה, כי האירוע מתרחש ממש בבניין שבו היא מתגוררת, כאשר השכן שלה נחנק. היא מספרת: "הסתכלתי על הכתובת ולא הבנתי, חנק בכתובת שאני גרה, אצלי בבניין".

תמר, חובשת בהכשרתה, לקחה מיד את תיק החירום שהיה עמה בבית, ירדה שתי קומות, ומצאה את הגבר, בשנות ה-70 לחייו, כחול לחלוטין כתוצאה מחנק בשל חסימה מלאה. מתנדבת איחוד הצלה לא חשבתי פעמיים ומספרת: "ביצעתי תמרון היימליך (לפתיחת נתיב אוויר החסום על ידי גוף זר באמצעות הגברת הלחץ בחלל הבטן ובבית החזה) ולאחר מספר לחיצות גוש אבטיח נפלט מקנה הנשימה אל הריצפה – ממש כמו בסרטים".

 

רעייתו של האדם שאותו הצילה תמר, הודתה לה מקרב לב וכתבה לה מכתב תודה בצירוף מאפה מתוק: "שכנה אצילה שלי, תודה רבה שהצלת את בעלי, מאחלת לך ולמשפחה מלא בריאות. תודה רבה".

ערן אגו, פארמדיק אזורי וסגן ראש סניף איחוד הצלה: "מדובר בהצלת חיים של ממש. כשהבנתי במי מדובר – לא הופתעתי. מגיע לה הרבה כבוד, זו בדיוק המהות של חובשי איחוד הצלה. להגיע מהר לזהות את סיטואציה הרפואית ולפעול להציל חיים".

עופר לוין, ראש סניף כפר סבא, שיבח את פעילותה של תמר: "תמר גרינבאום בן ארי חובשת, מתנדבת מצילת חיים באיחוד הצלה מעל לחמש שנים, נותנת מענה לאירועי חירום על חשבון הזמן הפרטי שלה בכל שעה ביום ובכל מזג אוויר, השבוע זה היה בבית המגורים בו היא גרה, מקרה שיכול היה להסתיים אחרת אם היא לא הייתה שם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר