לידות תאומים במאיר, צילום דוברות מאיר
לידות תאומים במאיר, צילום דוברות מאיר

שמחה רבה: בתוך כ-24 שעות נולדו במאיר ארבעה זוגות תאומים

הזוגות היקרים הביאו לאוויר העולם שבעה בנים ונסיכה אחת. עבור שירה כהן ובעלה ידן אלו הילדים השביעי והשמיני. "הצוות המדהים ליווה אותנו לאורך כל הדרך והצלחתי ללדת כמו שחלמתי בלידה טבעית ואפילו בלי אפידורל", אמרה שירה

פורסם בתאריך: 19.4.23 16:06

מרכז רפואי מאיר מציג: 4 זוגות תאומים בפחות מ-24 שעות: תגידו הרבה מזל טוב לאורית בן נעים, טובה לוי, שירה כהן ורחל זוארץ ולמשפחות המקסימות שלהן, שילדו בחדרי הלידה במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, ארבעה זוגות תאומים מתוקים במיוחד בטווח של פחות מ-24 שעות.

הזוגות היקרים הביאו לאוויר העולם שבעה בנים ונסיכה אחת. עבור שירה כהן אלו הילדים מספר שבע ושמונה שלה ושל בעלה ידן: "זוהי הפעם הרביעית שאני יולדת במאיר וכל לידה הייתה מרגשת ומשמחת, סיפרה, "הפעם זכינו ללידה ולשמחה כפולה. הצוות המדהים ליווה אותנו לאורך כל הדרך והצלחתי ללדת כמו שחלמתי בלידה טבעית ואפילו בלי אפידורל. אני לא חושבת שיש דרך לתאר את החוויה והאושר הענק הזה במילים".

 

פרופסור טל בירון שנטל, מנהלת מערך נשים ומיילדות במאיר, אמרה: "לידת תאומים זוהי לידה המרגשת אותנו במיוחד כי מדובר בלידה קצת יותר מורכבת, עם מעט יותר רגעי מתח והיערכות הדורשים מיומנות ייחודית. אבל דווקא אז, ברגע בו היולדת חובקת שני תינוקות המשמיעים יחדיו את הצלילים המרגשים ביותר שיש של הבכי הראשון ביציאתם לאוויר העולם – נמלא החדר באושר כפול ובקסם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר