סיוע של אנשי מאיר במעון בני שמחה
סיוע של אנשי מאיר במעון בני שמחה

"הרגשנו שזו שליחות". צוות אף אוזן גרון במאיר טיפל בדיירי מעון בני שמחה

"מדובר באוכלוסייה שהבדיקה חשובה עבורם במיוחד, כי רבים מהם סובלים מקשיי שמיעה, בליעה ולעיתים הם אף אינם יודעים להתלונן על כאבים", הסביר האח מוחמד מראענה שיזם את הפעילות המרגשת

פורסם בתאריך: 30.5.23 08:57

צוות גדול ממחלקת אף אוזן גרון של מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, יצא למעון בני שמחה – בית לאנשים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית, לבצע בדיקות לעשרות חוסים, במקום שאלו ייאלצו להגיע למאיר.

פרופ' בני נגריס, מנהל מחלקת א.א.ג במרכז רפואי מאיר, סיפר: "מכיוון שהחוסים במעון צריכים לעבור אחת לשנה בדיקות א.א.ג תקופתיות, החליט הצוות שלנו לעשות טוב ובמקום שכ-50 הדיירים החוסים במעון יגיעו אלינו למאיר, הוחלט לעשות זאת אחרת ולהגיע אליהם למעון עם צוות מקצועי גדול ועם כל הציוד הנדרש. כך התאפשר לקיים בדיקות במקום אותו הם מכירים וחשים בו רגועים, ולא להוציא אותם משגרת יומם".

"זו הייתה שליחות של ממש", משתפת עירית אמידי, מנהלת הסיעוד של מחלקת א.א.ג. "התרגשתי כל כך כשראיתי את המטופלים. לעזור לרופאים, לתת יד למטופלים המיוחדים הללו, ולדעת שעשינו עבורם משהו כל כך משמעותי וחשוב, אין לכך תחליף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


ניר שריג, מנהל מעון בני שמחה, אמר: "הצוות וקרובי הדיירים מעריכים מאוד את היוזמה. מדובר באירוע ייחודי מסוגו שמעניק לאוכלוסייה ה"שקופה" ביותר בישראל הזדמנות לקבל טיפול איכותי מבכירי הרופאים בתחום".

את הפעילות המרגשת יזם מוחמד מראענה, אח במחלקת א.א.ג במרכז רפואי מאיר שעובד בשנה האחרונה גם במעון. הוא משתף: "כשהגעתי למעון וראיתי את הדיירים הבנתי שאני הולך לתת שם את כל כולי. חשבתי שנוכל להקל עליהם ולהביא אליהם את הטיפול המיטבי, הכי טוב ואישי שאפשר. להביא להם את מיטב הרופאים, האחים והאחיות מחלקת אף אוזן גרון שלנו. התרגשתי לראות את ההירתמות המדהימה של פרופ' נגריס, הרופאים, האחיות והנהלת בית החולים. מדובר באוכלוסייה שהבדיקה חשובה עבורם במיוחד כי רבים מהם סובלים מקשיי שמיעה, בליעה ולעיתים הם אף אינם יודעים להתלונן על כאבים למשל כתוצאה מדלקת שקדים או דלקת אוזניים ואז הבדיקה עוזרת להם מאוד. גם המתמחים שהגיעו למעון זכו להכיר את האוכלוסייה המיוחדת והנפלאה הזו כך שהמודעות שלהם לאופן הטיפול בהם עלתה ומכאן שגם אנחנו זכינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר