אופניים חשמליים צילום Kantver depositphotos.com
אופניים חשמליים צילום Kantver depositphotos.com

שברים, קרע בכבד: 11 ילדים אושפזו לאחר תאונות אופניים, קורקינט וטרקטורונים

בתוך שלושה שבועות בלבד במהלך אוגוסט אושפזו ילדים רבים עקב תאונות. טובה משעלי, מנהלת הסיעוד של מחלקה כירורגית ילדים: "החודש האחרון היה קשה במיוחד והמחלקה התמלאה בילדים פצועים". וגם: סיבה המרכזית לתאונות

פורסם בתאריך: 30.8.23 07:46

אוגוסט טרם הסתיים וכבר ניתן לספור 11 ילדים אשר אושפזו במחלקה כירורגית ילדים במרכז רפואי מאיר כתוצאה מתאונות אופניים, קורקינטים, רייזרים וטרקטורונים. וכל זאת בתוך שךלושה שבועות בלבד. ד"ר עמנואל סגייה, מנהלת מחלקת כירורגית ילדים במרכז רפואי מאיר, מספר: "מרבית הילדים שהגיעו אלינו למחלקה בעקבות התאונות הם בגילאי 12-15. לצערנו, רבים מהם לא חבשו קסדה בעת הרכיבה, דבר חשוב מאוד במניעת פגיעות ראש. חלק ניכר מהפציעות כללו חבלות בפנים ובגוף, שברים במרפק, בגפיים, חבלות ראש, חבלת בטן ואפילו קרע בכבד. המקרים אינם פשוטים ובחלקם נאלצנו לנתח את הילדים על מנת להשיבם לאיתנם".

טובה משעלי, מנהלת הסיעוד של מחלקה כירורגית ילדים: "החודש האחרון היה קשה במיוחד והמחלקה התמלאה בילדים פצועים שבמקום ליהנות בים ובבריכה עם חבריהם, מצאו עצמם מאושפזים בבית החולים ולעיתים לעבור ניתוחים לא פשוטים. רכיבה על אופניים וקורקינטים חשמליים אינה משחק ילדים ואני קוראת להורים לעבור עם ילדיהם על כללי הבטיחות ברכיבה: לרכב רק במקומות עם שבילי אופניים ולהקפיד לחבוש קסדה. כמובן שאין לאפשר לילדים מתחת גיל 16 לרכב על כלים חשמליים בניגוד לחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר