פרופ' יוסי מקורי (צילום: דרור מילר, המכללה האקדמית תל חי)
פרופ' יוסי מקורי (צילום: דרור מילר, המכללה האקדמית תל חי)

פרס בינלאומי יוקרתי למנהל בכיר לשעבר במרכז הרפואי מאיר

הפרס הוענק לפרופ' יוסי מקורי, שכיהן בעבר כמנהל מחלקה פנימית ב' במרכז הרפואי מאיר, על קריירה יוצאת דופן ומלאת הישגים בתחום הטיפול הקליני והמחקרי, החינוך וההוראה, מדיניות ומנהיגות אקדמית

פורסם בתאריך: 12.9.23 10:49

בפעם הראשונה מאז 1986 בוחרת האקדמיה האמריקאית לאלרגיה, אסתמה ואימונולוגיה להעניק פרס הוקרה יוקרתי Special recognition award לרופא מישראל. מדובר בפרופ' יוסי מקורי, שכיהן בעבר כמנהל מחלקה פנימית ב' במרכז הרפואי מאיר. פרופ' מקורי זכה בפרס ההוקרה על קריירה יוצאת דופן ומלאת הישגים בתחום הטיפול הקליני והמחקרי, החינוך וההוראה, מדיניות ומנהיגות אקדמית.

מהמרכז הרפואי מאיר נמסר, כי הקריירה המרשימה, בת ארבעת העשורים, הובילה את פרופ' מקורי להיות מומחה האלרגיה המוביל בישראל. "כל מי שמכיר את פרופ' מקורי וזכה לראות את עשייתו המקצועית ואת המסירות הבלתי פוסקת שלו לתחום האלרגיה יודע שאין ראוי ממנו להוקרה הזו", נמסר בהודעה.

פרופ' מקורי הוא פרופסור אמריטוס לרפואה פנימית בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. הוא כיהן בשורה של תפקידים מרשימים ביותר, בהם מנהל מחלקה פנימית ב' במרכז הרפואי מאיר, דיקן הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ונשיא המכללה האקדמית תל חי, וכיום הוא מכהן כיו"ר הוועדה לתכנון ולתקצוב (ות"ת) של המועצה להשכלה גבוהה.

 

 

פרופ' מקורי: "הפרס הזה מרגש אותי ביותר. הוא עוזר לי לסכם את 40 שנות הקריירה שלי: את העשייה בתחומים הקליניים, באקדמיה, במחקרים ובהזדמנות שניתנה לי להוביל ולנהל, כאשר ללא ספק, פסגת העשייה היא הטיפול בחולים והשותפות בחינוכם והצמחתם של רופאים מצוינים שהיום נושאים תפקידים בכירים בשדרת הניהול במערכת הבריאות. אני שמח שעלה בחלקי להיות מבוני ההתמחות בתחום זה בארץ, תחום שהגיע להישגים עולמיים".

במרכז הרפואי מאיר בירכו את פרופ' מקורי: "אנו, בהנהלת המרכז הרפואי מאיר, מצדיעים לפרופ' יוסי מקורי על קבלת פרס מפעל חיים מטעם האקדמיה האמריקאית לאלרגיה, אסתמה ואימונולוגיה, וגאים על כך שהוא חלק כה חשוב בבית החולים שלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר