מורן אוסמן שדה
מורן אוסמן שדה

"אני עושה הכל, מדובר בעסק של אישה אחת"

לדף הפייסבוק שהקימה קוראים "יפות ומטופחות בכפר סבא", את העסק הראשון שלה היא פתחה בגיל צעיר מאוד. מורן אוסמן-שדה רק בת 36 אבל יש לה כבר ותק של 19 שנה בתחום הביוטי

פורסם בתאריך: 8.2.18 10:33

מורן אוסמן-שדה. העסק: מורן שדה בניית ציפורניים ואיפור קבוע. איפה: פנקס 6 כפר סבא

מי: מורן אוסמן-שדה, בעלת העסק "מורן שדה" בכפר סבא, מומחית בעלת ותק של 19 שנה בתחום הביוטי עם דגש על בניית ציפורניים ואיפור קבוע ומי שהקימה את עמוד הפייסבוק "יפות ומטופחות כפר סבא" המונה מעל 20 אלף חברים. מורן מספרת: "פתחתי את המקום הראשון שלי לפני כמעט 20 שנה, כשהייתי ממש בתחילת דרכי. המקום הראשון היה חנות קטנה ברחוב ויצמן ולאחר מספר שנים עברתי לחנות מרווחת יותר ברחוב הגליל. כיום, מזה חצי שנה, אני עובדת במקום מרווח ברחוב פנקס. בעסק שלי אני מנסה באמת לתת במקום אחד מענה לכל תחומי הביוטי, החל מבניית ציפורנים, איפור קבוע בכל השיטות, פדיקור מניקור, הרמת / הלחמת ריסים וגם לק ג'ל ואיפור מקצועי לאירועים". מורן היא בת 36, נשואה לאורן ואמא לארבעה ילדים. "פתחתי את העסק הראשון שלי בגיל 17 כי ממש התאהבתי בתחום ומאז ועד היום אני ממשיכה לעבוד בתחום, להתמקצע, ללמוד, ללכת לקורסים ומאוד נהנית ממה שאני עושה".

העסק: "כאמור אני מתמקדת בביוטי – בניית ציפורניים, גבות ואיפור קבוע, ולימודי בניית ציפורניים באופן פרטי. ללקוחות שמגיעים אלי מחכה חוויה אישית עם מלוא תשומת הלב. רוב הלקוחות שלי קבועות ומהוות עבורי סוג של משפחה. אני מומחית בכל הקשור לבנייה, קישוטי ציפורניים ופיצולים (קישוט מיוחד), איפור קבוע בשיטות חדשניות וחומרים מינרלים, בשיטת השערה והצללה, שיטה ייחודית וטבעית, המקבעת את האיפור ומקנה לו מראה טבעי ורך. אני מאפרת איפור מקצועי כלות ונשים באירועים חשובים בחייהן".

חלוקת עבודה: אין חלוקת עבודה כי אני היחידה בעסק ואני עושה הכל, מנהלת, בעלים, אשת מכירות, מדברת עם הספקים וכו'. מדובר בעסק של אישה אחת. לפעמים כחלק מהלימודים שאני מעבירה פה, תלמידות שבאות אלי ללמוד בניית ציפורניים נותנות שירות ללקוחותיי, מה שנותן להן ניסיון בתחום".

בשנה הקרובה: "להמשיך ולהעניק ללקוחות שלי, חדשים וכמובן גם הוותיקים, שירות אישי, איכותי, במחירים שפויים. העסק שלי מוכר אבל חשוב לי להמשיך לשמור על מקצועיות וזמינות עבור לקוחותיי".

בעוד עשר שנים: "להמשיך לעשות את מה שאני עושה היום אלא אם כן אני אצא לפנסיה. לא חשוב לי להתרחב ולהגדיל את העסק כי אני הפנים של העסק ולכן אני רוצה לתת את כל כולי ללקוחות שלי".

אם לא תחום הביוטי: "הייתי לומדת רפואת שיניים. אני אוהבת את המקצוע ואף עבדתי בתור סייעת לרופא שיניים בתחילת דרכי. למדתי ייעוץ ארגוני כתואר ראשון והנהלת חשבונות סוג 3, אבל אני לא עושה עם זה משהו. זה כן משמש אותי בעסק שלי אבל לא מעבר".

עצמאית או שכירה: "רק עצמאית. לא רואה את עצמי שכירה בשלב זה של חיי. אני אוהבת להיות אחראית על מה שאני עושה מכל הבחינות וההיבטים".

הכי כיף: "לראות לקוחות מעלות תמונות של הציפורניים והאיפור שעשיתי להן. לשמוע מחמאות מלקוחות ולהכיר לקוחות חדשות שמגיעות בגלל ששמעו עלי".

הכי קשה: "אני נהנית לעבוד אבל מודה שלפעמים זה לא קל להיות אמא וגם לעבוד בעבודה שהיא פול טיים ג'וב".
טיפ לעצמאי המתחיל: "להאמין במה שאתה עושה ולדעת שהתמדה בעבודה מביאה תוצאות".

איך העירייה יכולה לסייע: "אני שומעת על הרבה עסקים שנפתחים ונסגרים בעיר, לצערי זה בגלל גובה הארנונה והמיסים. לדעתי עסקים חדשים צריכים לקבל הקלה במיסים לפחות בשנה הראשונה עד שיצברו לקוחות".

הכי אוהבת בכפר סבא: "את הפארק ואת הלקוחות שלי. את העובדה שכולם מכירים את כולם והעובדה שהכל קרוב ונגיש".

המחירון:

איפור קבוע: החל מ־800 שקלים.
בניית ציפורניים: החל מ־200 שקלים
מילוי: 120 שקלים.
לק ג'ל: 80 שקלים.

שעות פתיחה: א', ב', ג', ד', ה' מהשעה 9:00 ועד 18:00, יום שישי 09:00 עד 12:00

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר