פורים בפארק כפר סבא בשנה שעברה. צילום רמי זרנגר
פורים בפארק כפר סבא בשנה שעברה. צילום רמי זרנגר

"היכה בי געגוע לימים בהם כל ויצמן היה אירוע פורים ענק"

הפרלמנט הכפר סבאי עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם נהניתם מאירועי פורים בעיר?

פורסם בתאריך: 9.3.18 11:36

אלי אליהו, כוכב רשת

אלי אליהו

ביום חמישי ביקרתי באירוע פורים בפארק כפר סבא. היה מופע של רוי בוי, המון דוכני אוכל, יריד אמנים, סדנאות יצירה והמון רב של אנשים מחופשים. הילדים מאוד נהנו וחזרנו הביתה שמחים ומרוצים, למרות שבתוך תוכי היכה געגוע לימים עברו כשכל ויצמן היה אירוע פורים ענק.

 

אורי נגר, איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה

אורי נגר

אורי נגר

אירועי פורים בעיר היו נפלאים, הן בכיכר העיר והן בפארק ביום למחרת. אין ספק שמזג האוויר הטוב תרם המון להצלחת האירועים. עם זאת, הייתי רוצה לראות בעיר מצעדי עדלאידע כמו בערים אחרות, ובמה מרכזית לחגיגה בסוף מסלול הצעידה. אין לי ספק שדבר זה יתרום רבות לשמחת החג ולגיבוש תושבי העיר מהמגזרים השונים.

אירית מרק, עיתונאית ופעילה חברתית

אירית מרק

לא. אירועי העירייה היו בפארק. היה חם מאוד, ללא צל, וממש לא נהנינו. העירייה לא דאגה לאירועים ומסיבות למבוגרים, והיא חריגה ביחס לעיריות אחרות. בחולון למשל היתה עדלאידע, כמו גם ברעננה, וגם בתל אביב היו אירועים משמחים. אווירת הקדרות ריחפה על רחובות כפר סבא. לא הרגשתי את חג הפורים כלל ועיקר, ויש הרבה מה ללמוד מערים גדולות אחרות. חבל שהעירייה מרדימה את תושביה בחגים. מזל שבקניונים G ואושילנד היו אירועים שסיפקו הן את הילדים והן את המבוגרים, ובחינם.

הלן שי, בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת נשים

הלן שי

חגיגות פורים הורגשו ברחבי העיר, כבכל שנה, בהפקת העירייה. גם בשכונות נערכו חגיגות, קרנבלים ועדלאידע. החגיגה בפארק לרגל 70 שנה למדינה ו-115 שנה לכפר סבא היתה מושקעת, עם המון תחנות הפעלה ובמות, והגיעו מאות ילדים ובני נוער מחופשים, וגם משפחות. בסך הכל היתה אווירה פורימית שמחה בעיר, ומחלקות התרבות והאירועים בעירייה מתכננים כבר את האירוע הגדול הבא – יום עצמאות הגדול.

דב עילם, אמרגן

דב עילם. צילום עזרא לוי
מישהו מכיר, ראה ושמע על אירועי פורים שארגנה עיריית כפר סבא? בבדיחות הדעת כדאי לציין את אירוע פורים שנערך בעיריית כפר סבא בעת שבחרו ממלא מקום לראש העירייה. אירועי פורים האמיתיים לא מוכרים לנו ולא שמענו עליהם. ליתר דיוק, היעדר אירועי פורים למבוגרים. הקניונים הנאבקים על קיומם הכלכלי ארגנו אירועי פורים צנועים שלא בלטו במיוחד. כפר סבא צועדת כנראה במקום הראשון בישראל של היעדר אירועי פורים בשנת 2018. מי שבכל זאת רצה ליהנות מאירועי פורים היה חייב לחפשם מחוץ לעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר