מוג'ו
מוג'ו

מחפשים אחר מסעדה אסייתית בנתניה? הכירו את מסעדת מוג'ו

יצאנו להכיר מי עומד מאחורי מסעדת מוג'ו, המסעדה האסייתית המוכרת והמוצלחת בנתניה. חזרנו שבעים ומרוצים

פורסם בתאריך: 6.6.18 13:26

על "מוג׳ו" אפשר להמליץ מבלי להסתכסך עם איש ומבלי לחשוש לגורלה של ההמלצה. ואם מישהו מערער על הקביעה, שינסה להגיע מבלי להזמין מקום מראש. מסעדת Mojo Asian Foodbar, פועלת מזה כעשור באזור התעשייה פולג בנתניה והפכה עם השנים ל״מוסד״ מקומי ודוגמא לדרך התנהלות לא שגרתית, של שלושה יזמים צעירים תושבי האזור: אמיר אבידר, נדב צור ושגיא רזמוביץ, שהלכו עם החלום ״עד הסוף״ ומאז עושים ככל שביכולתם כדי לשמור על ערכי המותג, כאשר המטרה העיקרית נשארה תמיד זהה – "ליהנות וכמה שיותר". "כדי לשמור על איכות וחדשנות צריך לחשוב תמיד על הצעד הבא, על המנה הבאה, על הקוקטייל הבא. אנחנו אוהבים לחדש עבור הלקוחות ומאמינים שהם ראויים לקבל את המוצר הטוב ביותר, הלקוחות הם הדלק שלנו והאהבה הכי גדולה שלנו" אומר שגיא רזמוביץ ״על מנת ולהמשיך להיות בשורה הראשונה של הקולינריה המקומית והארצית, אנחנו מגייסים כל פעם לטובת פרויקט נקודתי את מיטב היועצים המקצועיים שיש לשוק להציע בארץ" הוא מוסיף ומציין שמוג׳ו שם לו למטרה להוביל חדשנות קולינארית על בסיס שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע. במקום, ניתן להנות מתפריט אסיאתי מגוון שמאזן בין סושי יפני, דרך ווק לוהט ועד מנות רחוב מתאילנד וויאטנם, והכל תוך הקפדה רבה על כל פרט ופרט ותמחור שפוי. ולכן לא פלא שעם הזמן הפך למוסד המוביל של תרבות הבילוי באזור השרון.
מתחדשים לאורך כל הדרך- על מנת להבין את הקו הלא שגרתי שלהם, אפשר להציץ ברשימה של האנשים שהיו מעורבים בבניית תפריט המסעדה והריענון שלה אחת לתקופה במשך עשור שלם: ליאון אלקלעי- השף של מסעדת ג'ירף, איה אימתאני ז״ל ממסעדת אונאמי, שחף שבתאי מניטן תאי, אדי ניומן מטפאו, דור אבן מטאיזו ושילה, מידן סיבוני שלקח חלק במשחקי השף, מוש בודניק מ סושיאל קלאב , ואן גטניו מוונג . "זו רק רשימה חלקית של השותפים שלנו לדרך ושמדובר ברשימה כזו מכובדת של שפים, הלקוחות שלנו הם המרוויחים העיקרים" אומר בחיוך שגיא.
תפריט – על מטבח המסעדה, מנצח שף וסילי סרגה עם ניסיון עשיר במטבח האסיאתי לצד צוות הכולל 9 שפים תאילנדיים. במקום אפשר למצוא מבחר עשיר של סושי, מנות wok קלאסיות ייחודיות למקום לצד פיוז׳ן ניאו-אסיאתי עם דגש על מנות המתאימות לחלוקה ועסקיות צהריים שוות במיוחד. בר המסעדה מקבל דגש רב ומתהדר בתפריט יין עשיר וברשימה של 15 קוקטיילים שנרקחו עבור mojo על ידי המיקסולוגים אדי ניומן מ״טפאו״ ו״קאב קאם״. "התפריט שלנו מתבסס על חומרי הגלם הטובים ביותר שיש בשוק" מסביר שגיא "דגים טריים בלבד שמגיעים אלינו בהטסה מנורבגיה, ירקות שמגדלים במיוחד עבורנו במשק סמוך באחד המושבים וייצור עצמאי במטבח המסעדה של האטריות מידי בוקר, הדים סאם, הרטבים ואפילו הקינוחים ".
אוכל, בילוי והרבה אלכוהול- ה Nextdoor , קונספט חדש ומעניין של cocktails & small’s , נפתח לאחרונה במתחם המסעדה. כן , ממש בתוך המסעדה. את תפריט הקוקטיילים הרכיב המיקסולוג מוש בודניק שאחראי להצלחתם של הקוקטיילים שכבשו את העיר בשנים האחרונות. בין היתר בסושיאל קלאב , 223 ובל בוי. כל תפריט הקוקטיילים נרקח על ידי צוות ברמנים מיומן ומבוסס על הכנה ביתית מידי יום של כל חומרי הגלם תוך שימוש בפירות טריים ושיטות ההכנה המתקדמות ביותר . "מדובר בבר שמעניק ללקוחות, חוויה משלימה עם דגש על אווירה אינטימית יותר ומתאים מאוד למי שמחפש בילוי עם דרינק ונשנוש ברמה גבוהה ליד. אנחנו קוראים לזה תפריט small’s, מנות קטנות וטעימות שהכין עבורנו שף דור אבן מטאיזו ושילה וסושי מאסטר מידן סיבוני" אומר שגיא שמדגיש שמדובר בחלל בתוך חלל הראשון שנפתח מחוץ לתל אביב "nextdoor אמיתי עם סאונד מושקע, סקסי, מעז ובועט שמעניק חוויה שונה ומיוחדת בנוף המסעדות והבילוי אליו כולנו רגילים"

מוג'ו

מוג'ו

מוג'ו
גיבורי ישראל 17, סנטר פולג נתניה 09-885-0716

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאינסטגרם
קישור לאתר
שעות הפעילות: א'-ש' 12:00 – עד אחרון הלקוח. ארוחות עסקיות: א'-ה' 12:00 –17:00

 

 

 

 

כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר