ערוץ 10 וערוץ 13
ערוץ 10 וערוץ 13

"עם או בלי האיחוד, יש יותר ויותר תכניות רדודות"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם האיחוד בין ערוץ 10 ורשת ישפר את רמת התוכניות?

פורסם בתאריך: 23.6.18 18:44

הלן שי

הלן שי

לדעתי, ומזווית ראיה של אשת תקשורת, הצורכת מדיה במינון גבוה ומקפידה לברור תכניות תוכן איכותיות, האיחוד לא ישפיע על רמת התכניות, שחלקן רדודות. ערוץ 10 הוא ערוץ איכותי בפני עצמו וטוב שהוא לא נסגר לפני מספר שנים. הערוץ מציע כתבים ושדרנים מעולים בתחום החדשות והתחקירים. מצד שני, תכניות הריאליטי שאני קוראת להם "ריעליתי" (כמו האח הגדול), שתכליתן היא הצצה לחייהם הפרטיים של המשתתפים, ימשיכו להתקיים בשם אלוהי הרייטינג ללא קשר לאיחוד ערוצים ובשל הסיבה ש"העם דורש". אמשיך לצפות בתכניות חדשות טובות גם בערוץ הראשון ובתכנית מנצחת רייטינג ושנונה כמו "ארץ נהדרת". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת נשים)

 

אורי נגר

אורי נגר

בארץ אלופים בלקבל החלטות, להוציא מיליונים, ורק אז לחשוב על ההשלכות ולשנות הכל מהתחלה. במדינת ישראל אין כאגע מקום ליותר משניים או שלושה ערוצים. כל שאר הערוצים הם העתק כזה או אחר של הערוץ שמשודר לצידם, לאו דווקא איכותי יותר. חשוב שפעם אחת ישבו, יחשבו ויקבלו החלטות סופיות אחת ולתמיד. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

האיחוד בין ערוץ 10 לרשת לא ישפר במאומה את רמת התוכניות. אם או בלי האיחוד אנחנו עדים ליותר ויותר תוכניות רדודות. אנחנו עומדים בפני הידרדרות רמת התוכניות בכל הערוצים, ובמיוחד בערוצים המסחריים ברשת, קשת וערוץ עשר. די לה לישראל בערוץ אחד של טלוויזיה מסחרית וערוץ נוסף של טלוויזיה לימודית/חינוכית. בינתיים, אנחנו נאלצים לספוג תוכניות טלוויזיה וטאלנטים ברמה נמוכה המדרדרים עוד יותר את איכות התוכניות. אין כמעט הבדל בין הרשתות השונות ולא במקרה תוכניות עוברות מרשת אחת לשנייה בהתחשב בעובדה שאין דבר המבדל בין ערוץ טלוויזיה אחד למשנהו. (דב עילם הוא אמרגן)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

אם האיחוד הוא טוב? לדעתי לא. כאדם שיוצר ברשת, זה פחות טוב בשביל אנשים מתחום הבידור כי במה אחת יורדת. מצד שני, הרמה של התוכניות תעלה כי הביקוש יגבר על ההיצע ובשביל לקבל תוכנית בערוץ החדש יצטרכו להיות ממש טובים ולא רק למלא חור במשבצת בלוח השידורים. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

אירית מרק

אירית מרק

אין כל ספק כי הדבר תלוי בשיתוף הפעולה. אם הצדדים ישתפו פעולה ויזנחו שיקולי אגו, שבאופן טבעי קיימים, הרי שחיבור הכישרונות המצויים בכל ערוץ יעלה את הרמה. מאידך, אם שיקולי אגו יגרמו למחלוקות בין השותפים החדשים הרי שהתוצאה תהיה כישלון חרוץ, חרף הכישרונות הרבים המצויים בשתי הרשתות. בעזרת ניהול נכון ומכוון יושגו תוצאות מעולות לרווחת הצופים. (אירית מרק היא עיתונאית ופעילה חברתית)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר