בנימין נתניהו צילום אמיל סלמן
בנימין נתניהו צילום אמיל סלמן

זה לא ימין או שמאל. אלו עשרת הדיברות

להגן בעיוורון על מנהיג שעבר על חלק ניכר מהן, זו שאיפת הרס

פורסם בתאריך: 15.2.18 09:24

אם יש משהו מדאיג ומעורר עצב מהגשת המלצות המשטרה נגד ראש הממשלה, ומתגובתו של זה, הרי אלו עדת התומכים העצומה שלו, המעדיפים אוסף הזוי ואינסופי של תיאוריות קונספירציה, על פני הדיבר "לא תגנוב".
היה זה ביאליק שאמר בראשית היישוב, שנהפוך לאומה נורמלית כשיהיו לנו הגנב הראשון, הרוצח הראשון והזונה הראשונה. כאן, עדת מאמיניו של ראש הכת הפכה את הגניבה לאידיאולוגיה, והם מסרסרים בדבר היחידי שאמור להבדיל אותנו משאר העמים – המוסר והלכידות.

והם לא עוצרים ועוצרות באדום. הם ידרסו כל מה שמסכן בעיניהם את הגורו, את נביא השקר הספון בביתו עם סיגר משובח וכוס שמפנייה ורדרדה. ידרסו את הדמוקרטיה, ידרסו את רשויות החוק, ידרסו את צה"ל ואת בטחון ישראל, ידרסו את החינוך והתרבות והתקשורת והחברה הישראלית.

אם חשוב לכם/ן לאיזו מדינה ולאיזו חברה עתידית אתם/ן מגדלים את ילדיכם/ן, התעשתו-נא ואל תתנו לזה לקרות. זה לא ימין או שמאל. אלו עשרת הדיברות. להגן בעיוורון על מנהיג שעבר על חלק ניכר מהן, זו שאיפת הרס. גם עצמי, גם של כולנו. אז זה יהיה טור קצר, כי זה הזמן לשלוח אתכם/ן לחשוב רגע בפינה, לשתות מים, לחזור לעצמכם/ן ולחשוב רגע: זה מה שאתם/ן רוצות/ים?

נכתב כשירות לאלו שלא מבינים, שסוף גנב לתלייה, ולא כדאי ליפול ולהפיל את כולנו אתו אל הבור. שמחתי לסייע.

חנה בית הלחמי

חנה בית הלחמי

חנה בית הלחמי היא יועצת אסטרטגית, פעילה קהילתית וחברתית, מנחה ומאמנת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר