הצפה בשכונת עלייה
הצפה בשכונת עלייה

"קצת גשם ורוח, וכל העם נכנס להתקף חרדה"

הפרלמנט הכפר סבאי עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם הרגשתם בטוחים במזג האוויר הסוער?

פורסם בתאריך: 15.1.18 09:11

אורי נגר

אורי נגר

אורי נגר

ברור שכן. התקשורת הוציאה מפרופורציות בסוף השבוע האחרון את "הסופה" שהייתה אמורה לתקוף אותנו. קצת גשם, קצת רוח, וכל העם נכנס להתקף חרדה והתכונן לקרב. בשנת 2018 אנחנו מוכנים היטב לקצת גשם ורוח, לא סופה ולא מזג אויר קיצון. וגם אם לא יהיה חשמל לשלוש או ארבע שעות, לא קרה כלום. להיפך, קצת ניתוק מהפייסבוק והווטסאפ ושאר ההתמכרויות לא יזיק לאף אחד שיהיה חורף חם ונעים לכולנו. (נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה).

 

הלן שי

הלן שי

הלן שי

הלוואי והדיון יהיה על מזג האוויר וזה הנושא שיפתח את מהדורות החדשות. ה"סערה" האחרונה היוותה במה להתעסקות תקשורתית של חזאים. כל עוד אין סופות שלגים ומינוס 30 מעלות כמו בארצות הברית וקנדה, אין מה לפחד מסערה מקומית בת יום. במיוחד בארץ שחונה כמו שלנו, שזקוקה לממטרים ולמילוי המאגרים. שיהיה חורף גשום, חמים ונעים. (שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה בהתנדבות במועצות נשים כפר סבא ורעננה)

 

אירית מרק

אירית מרק

אירית מרק

כן, חד משמעית. מזג האויר בארץ, גם בשיא הקור והרוחות, לא יכול להיות מוגדר כסוער. ראשית, ברוך השם, אין פה סופות טורנדו או מיני סופות איומות מעין אלו, אף לא הוריקן. אין כאן טמפרטורה של מינוס 20 או 40. במקסימום, בסך הכל מדובר ברוחות וגשמים, רוחות מהירות מעט ותו לא. יתירה מזו, ברוב המקומות בארץ התשתיות תקינות ולרוב הגשמים לא גורמים להצפות. (מרק היא עיתונאית ופעילה חברתית)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

דב עילם. צילום עזרא לוי

קצת קשה לומר שהרגשתי בטוח במזג האוויר הסוער. במקרה של הפסקת חשמל שהיתה ברחוב רוטשילד למשך שעתיים, נוכחתי כי בעירית כפר סבא ובחברת חשמל לא ידעו דבר בנושא. הקיץ לא הספיק לעירית כפר-סבא ו/או חברת חשמל לטפל בגיזום עצים שמהווים סכנה. במקרה של סערה גדולה אנחנו צריכים לסמוך רק על עצמנו ולהתפלל שלא יהיה אסון עקב קצר במערכת מסירת המידע. (עילם הוא אמרגן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר