צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"הייתי רוצה לראות יותר נשים לוקחות יוזמה ורצות לראשות העירייה"

הפרלמנט הכפר סבאי עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם יש לדעתך ייצוג הולם לנשים בעירייה?

פורסם בתאריך: 3.3.18 20:01

דב עילם, אמרגן

דב עילם. צילום עזרא לוי

לא רבים/ות יודעים/ות זוכרים/ות את ראש עיריית כפר סבא בעבר זאב גלר זיכרונו לברכה, שעודד מאוד תעסוקת נשים בעירייה. גלר ז"ל העדיף תעסוקת נשים ושילובן בתפקידים בכירים בעיריית כפר סבא, ואם יש היום בעירייה יותר נשים בתפקידים בכירים, הרי שלגלר יש חלק נכבד בכך.

עד היום לא כיהנה אישה בראשות עיריית כפר סבא. גם בעיון ברשימת המתמודדים בבחירות הקרובות לראשות העיר איננו מוצאים מתמודדת, אבל לא מן הנמנע שבכל זאת תמצא לפחות מתמודדת אחת. אילו הבחירות לראשות העיר היו נערכות בין עובדות העירייה בלבד, היינו עדים לרוב נשי שאולי היו מעדיפות לבחור באישה כראשת העירייה. בינתיים, עובדות עיריית כפר סבא יכולות להתנחם בתפקידים בכירים שבהן מועסקות נשים, ובציון העובדה שרוב עובדות עיריית כפר סבא הן נשים.

 

אירית מרק, עיתונאית ופעילה חברתית

אירית מרק

בעיריית כפר סבא אכן יש ייצוג הולם לנשים, הן במועצה והן בעירייה. המנכ"לית לשעבר היא אישה, המהנדסת אישה. גם הסמנכ"לית והדוברת לשעבר – אישה. במועצה יש ייצוג מקסימלי לנשים,ואין לנשים כל עילה להתלונן. מנהלת אגף החינוך – אישה, מנהלת מחלקת נכסים – אישה, מנהלת הגבייה וההכנסות – אישה. הכל מושלם. מרוב נשים בעירייה לא רואים אף גבר.

אורי נגר, איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה

אורי נגר

לדעתי יש ייצוג מצויין לנשים בעירייה, הן במועצת העיר והן במחלקות השונות בעירייה. אין כמעט מחלקה בעירייה שלא מנוהלת על ידי אישה. כך גם במועצת העיר. יש ברשות מנהלות בית ספר וגופים חשובים נוספים, ומספר הנשים הנמצאות בצמתים חשובים ברשות אינה מבוטלת, וכל זה כמובן מבורך וחשוב. הייתי רוצה לראות יותר נשים שלוקחות יוזמה ורצות לראשות העיר. אין לי ספק שמהלך כזה יהיה לטובת כפר סבא.

אלי אליהו, כוכב רשת

אלי אליהו

אני בעד, ותומך נלהב של שילוב יותר נשים בעירייה. אתן כדוגמא את הבית שלי, שאותו מנהלת אשתי, כולל את ענייני הכספים. והנה, תודה לאל, אחרי שנתיים שבהן היא אחראית על כלכלת הבית אנחנו בחובות אדירים. ועכשיו ברצינות, חובה לדעתי לצרף יותר נשים לעירייה וזה אפשרי רק בשריון מראש של מספר מקומות ותפקידים מרכזיים שאותם יאיישו נשים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר