קלקיליה צילום עזרא לוי
קלקיליה צילום עזרא לוי

"הלוואי ונוכל לחזור לאכול חומוס בקלקיליה, אני ממש מתגעגעת". ומה אתם מאחלים למדינה?

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מה אתם מאחלים למדינה ליום ההולדת ה־70?

פורסם בתאריך: 20.4.18 07:23

אלי אליהו

אלי אליהו

מזל טוב למדינה הכי מדהימה בעולם. מאחל לה לחיות לנצח, ואם חלילה תיגרר לעימות שתדע לנצח. שתדע לכלכל בהיגיון את תקציב המדינה, שביטחון האזרחים יהיה נר לרגליה. וגם מצב רוח והמון צחוק כי זה בריא. וכמובן שגשוג, שלום, בטחון ושעם ישראל יהיה מאוחד כי יש לנו רק אחד את השני. (אלי אליהו הוא כוכב רשת).

 

אירית מרק

אירית מרק

"ראשית, כמיהה שהמצב הביטחוני לא יחמיר. נאחל כי סוף סוף השלום יהיה עם כל שכנינו מסביב. נאחל כי המצב הכלכלי לא רק של המדינה אלא גם של תושביה ישתפר, וכי הפערים החברתיים יצומצמו. איחולים גם לשלום ואחדות בין כל חלקי העם. נאחל כי מצב החינוך ישתפר. נאחל שהמדינה תמשיך להתקיים לאורך ימים ושנים, וכי 70 השנים הבאות עלינו תהיינה מוצלחות עוד יותר ללא מלחמות וללא שפיכות דמים. והלוואי ויבוא שלום אמיתי ונוכל לחזור לאכול חומוס בקלקיליה, כי אני ממש מתגעגעת. (אירית מרק היא עיתונאית ופעילה חברתית).

 

אורי נגר

אורי נגר

אני מאחל למדינה אחדות בין שמאל לימין, בין דתיים לחילונים, בין ותיקים לעולים חדשים. אחדות זו מילת הקסם ורק איתה ננצח. אם לא אחדות מלאה, אז לפחות צמצום הפערים ועוצמת הווליום בשיח הציבורי. מספיק להסתכל מסביב ולראות שיש לנו רק אותנו לעצמנו. יום השואה הסתיים והזכיר לנו שכמה שננסה להיות כמו הגויים, תמיד יזכירו לנו שאנחנו לא חלק מהם  ורצויים רק עד מידה מסויימת. חג עצמאות שמח. (נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה).

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

אני מאחל למדינתנו ביום ההולדת ה־70 שלום עם כל השכנים, ועוד פעם שלום. אין מתנה חשובה לישראל ביום חגה יותר משלום עם המדינות השכנות, ורצוי עם כל המדינות השכנות ועם הרשויות שטרם הפכו למדינות. יש למחוק את חשבונות העבר ולהעדיף שלום על פני שטחי אדמה אלו או אחרים. אין אדמה או אתר חשובים יותר משלום. אני מאחל לישראל שמנהיגיה יהיו בנוסח בגין, רבין, פרס ולמנהיגי המדינות השכנות מנהיגים בנוסח סאדאת וחוסיין. אני מאחל למדינת ישראל שבראשה יעמוד מנהיג שיקדם את השלום ויפסיק לספר סיפורים שאין עם מי לעשות שלום. (דב עילם הוא אמרגן).

 

הלן שי

הלן שי

אני מאחלת למדינת ישראל שלום וביטחון. שהאיומים של אויבינו יוסרו מצפון ומדרום, והלוואי שיקומו מנהיגים אמיצים שיתאמצו לעשות שלום בין העמים,  כך שלא ייהרגו יותר חיילים ואזרחים. מאחלת שהאנטישמיות בעולם תפחת ושישראל תמשיך להוביל ולבלוט במדע וברפואה, בתעשייה הייטק וחקלאות, ושתהא אבן שואבת של ידע וקידמה לכל העולם. שצה"ל ימשיך להיות צבא איכותי עם ערכים הומניים. חג עצמאות שמח לכולם. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת נשים).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר