יסמין וינטה ז"ל
יסמין וינטה ז"ל

"אם אני סומך על הגננת, אני לא צריך שום מצלמות" | הפרלמנט של כפר סבא

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם צריך לחייב את כל הגנים בהתקנת מצלמות?

פורסם בתאריך: 16.6.18 18:58

אלי אליהו

אלי אליהו

לא. אם אני שולח את הילד שלי לגננת שאני סומך עליה אני לא צריך שום מצלמות. עדיף שתהיה להורים הברירה ואפשרות הבחירה. הרי אף אחד לא מחייב הורה להכניס ילד לגן ללא מצלמות. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

צריך גם צריך, ואפילו חובה לחייב גני ילדים וכל מוסד חינוכי לגיל הרך, להתקין מצלמות. נכון שאת המטורפים מצלמות און ליין אינן מרתיעות, ובכל זאת המצלמות יצמצמו את מספר הנפגעים. בד בבד יש לבדוק את עובדי/ות גני הילדים כדי לעצור את האסון הבא. ילדי הגנים אינם הפקר, והם ראויים להגנה. (דב עילם הוא אמרגן)

 

אורי נגר

אורי נגר

חובה להתקין מצלמות בכל גני הילדים ובכל מקום שהמטופלים בו הם חסרי ישע, כגון בתי אבות, בתי חוסים, גני ילדים וכדומה. כל מקום שבו המטופלים אינם יכולים להשמיע את צעקתם או דעתם חייב להיות בפיקוח על ידי מצלמות אבטחה, בכל שעות הפעילות במוסד. מהמקרים האחרונים אנחנו למדים שלא משנה כמה גן ילדים או בית אבות יהיה מפואר או מתוחזק, חלק מהצוות יכול להיות אלים ומנהל המוסד אפילו לא יודע על כך. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

אירית מרק

אירית מרק

החיים הפכו להיות תחת עיני האח הגדול כמעט בכל התחומים. פעם רעיון כזה היה נדחה על הסף. בצוק העיתים, בו כל חסרי הישע חשופים להתעללות, ובהם קשישים וילדים רכים, הרי הרעיון של מצלמה בכל גן צריך להיות מיושם תחת חוק. היום מספר הגנים הינו רב ביותר, בעיקר בגילאים הקטנים בהם פועלים גנים פרטיים. עבודה עם גילאים קטנים היא ללא ספק מלחיצה, ולכן מוצדק להתקין מצלמות. הרי יש עוד כל כך הרבה מקרים שנסגרים בשקט בלי שאף אחד יודע, מקרים של צעקות על ילדים, קללות ואף אלימות. הגיע הזמן למסד זאת בחוק חד משמעית – מצלמה בכל גן. (אירית מרק היא עיתונאית ופעילה חברתית)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר