טורקיה. צילום רויטרס
טורקיה. צילום רויטרס

"חופשה בחו”ל אולי יותר משתלמת, אבל את החופשה שלי אני עושה בארץ"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מה לדעתכם עדיף, חופשה בארץ או בחו”ל?

פורסם בתאריך: 7.7.18 17:38

הלן שי

הלן שי

ללא ספק, אני מעדיפה חופשה בחו”ל. שם אני מצליחה להתנתק, ולו לתקופה קצרה, מהחדשות והאירועים האינטנסיביים שקורים בארצנו הקטנטונת ורבת התהפוכות. בתחילת חודש יוני נסעתי לטיול בן שבוע לפריז, מרסיי ופרובנס בעקבות האמנים האימפרסיוניסטיים, ונהניתי מכל רגע ובמיוחד מהשחרור מהחדשות. נהניתי במיוחד מהמוזיאון המחודש של פיקאסו בפריז, אמנות שאני מעריצה. בארץ אני מעדיפה חופשה קצרה של סופ”ש או טיול בשבילי ישראל. מאחלת לכולם חופשה נעימה בארץ או בחו”ל העיקר לקחת פסק זמן ולנשום אויר צח. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת נשים)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

מבחינת מחירים, הרבה יותר משתלמת חופשה בחו”ל. חופשה באוגוסט לאילת לכל המשפחה מגיעה לעשרת אלפים שקלים. בכסף הזה אפשר לטוס מספר פעמים לאיי יוון, טורקיה, רומניה או כל יעד תיירותי אחר קרוב. אבל אני את החופשה שלי עושה בארץ, גם לחזק את העסקים בארץ וגם כי לאן שלא נלך, בסופו של דבר אין על ארץ ישראל. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אורי נגר

אורי נגר

יש פה פרדוקס עמוק. מצד אחד כאזרח וישראלי ציוני אני מעדיף לחזק את התיירות המקומית הישראלית. מצד שני, מחירי התיירות האיכותית בארץ גבוהים מאוד ואפשר, מחיר ואפילו בפחות לנפוש בחו”ל ולראות מקומות חדשים. הבחירה קשה. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו”ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

אין ספק שחופשה בארץ עדיפה. בחופשה כחול לבן אנחנו מעודדים את הכלכלה בישראל וההנאה מושלמת. יותר חופשות בארץ משמעותן עידוד התעסוקה לתושבי ישראל, ואנחנו משיגים כמה מטרות בו זמנית. לדעתי אין תחליף לחופשות בישראל. יש לנו מדינה יפה, אטרקטיבית והחופשה בארץ עדיפה עשרת מונים על חופשה בחו”ל. (דב עילם הוא אמרגן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר