מזל טוב, הגיע הרגעצילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
מזל טוב, הגיע הרגע צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"בעזרת שתי מילים זכיתי לשרוד עם אשתי מגיל 13: 'צודקת' ו'רזית'"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מה הדבר הכי חשוב בחיי הנישואין?

פורסם בתאריך: 31.7.18 19:57

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

קשה לנקוב בדבר בודד הכי חשוב. סדרת דברים יש בהם תרומה חשובה בהצלחת חיי הנישואין, בכפיפות לעיתוי הולם. ויתורים ועוד פעם ויתורים, אווירה טובה וממושכת בין שני בני הזוג וגם להומור יש תרומה חשובה בהצלחת חיי הנישואין, ובלבד שיישמר עיתוי מתאים לכל פעולה. יש הצלחה? אפשר ורצוי לחזור פעם נוספת על מה שכבר הוכיח את עצמו. (דב עילם הוא אמרגן)

 

 

הלן שי

הלן שי

לדעתי, הדבר החשוב ביותר בחיי הנישואין הוא בסיס איתן של אמון הדדי בין בני הזוג, חברות אמתית של הכלה, נתינה, תמיכה והקשבה. וכמובן משיכה, כי בלי כימיה בין בני הזוג חיי הנישואין ישקעו. מאחלת ט"ו באב שמח לכל הנשואים, האוהבים מכל המגדרים. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

להתפשר. לדעת לוותר גם כשאתה בטוח שאתה צודק ב-100 אחוז. ברוך השם, בעזרת שתי מילים בלבד זכיתי לשרוד יחד עם אשתי חברות מגיל 13: "צודקת" ו"רזית". תנסו חברים, זה עובד. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אורי נגר

אורי נגר

הדבר החשוב ביותר בחיי נישואין הינו השמירה על גחלת הרגש והקירבה בין בני הזוג. עם השנים סדר היום של בני הזוג משתנה, נולדים ילדים, הבסיס הכלכלי משתנה ולאט לאט הקשר והקירבה בין בני הזוג מתחילים להתכרסם. זה בדיוק הזמן להשקיע יותר בזוגיות, באהבה ובהחזרת הקירבה. זו הדרך היחידה לשמור על זוגיות מושלמת ולאורך זמן. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

שלי פורפר רוזן

שלי פורפר רוזן

שלי פורפר רוזן

בשביל זוגיות טובה עליכם לשמור על 4 דברים עיקריים: זמן זוגי חברי – שיחה על כוס קפה או יין, או לצאת יחד ופשוט לדבר ולספר אחד/ת לשני/ה איך עבר עליכם השבוע; זמן אינטימי זוגי – כמה אתם נוגעים, מלטפים, נותנים חיבוק ונשיקה כשמתראים; זמן לבד – לתחביבים שלכם האישיים, לחברים והחברות שלכם. זוג טוב צריך גם זמן נפרד לפרטים שמרכיבים אותו; מיניות –  גם היא חלק ממה שמרכיב זוגיות טובה. אל תשכחו ממנה. אם תצליחו לקיים את ארבעת הכללים אני מאמינה שתיהנו מזוגיות נהדרת. (שלי פורפר רוזן היא יועצת זוגית וסקסולוגית בהסמכה, ומנהלת שותפה בקבוצת מאמות בכפר-סבא)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר