רחוב ויצמן. צילום דודו בכר
רחוב ויצמן. צילום דודו בכר

הפרלמנט של כפר סבא עונה: מה הדבר הכי טוב שקרה בעיר בשנה החולפת?

המתנדבים, המרכז להורים, הנשים והמגרשים החדשים. הפרלמנט של כפר סבא בוחר את הדבר הכי טוב בעיר בשנה שהיתה

פורסם בתאריך: 7.9.18 06:45

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"אילו נשאלנו מה הדבר הכי לא טוב שקרה בעיר בשנה החולפת היה קל יותר לתת תשובה. בכל זאת, אם להיות צמודים לשאלה, הייתי אומר שהדבר הטוב ביותר שקרה בכפר סבא בשנה החולפת היה טיפוח העזרה לזולת וטיפוח ההתנדבות. היינו עדים לפעילות אזרחית של תושבי כפר סבא כתחליף לפעילות מוניציפאלית שהיה על העירייה במסגרת תפקידה להוביל. הכוונה להתנדבות בתחומי עשייה שונים כגון תרבות (כמו למשל פורום מאג'די) דאגה למזון וצרכים בסיסיים (כגון עמותת מלוא הטנא). אנחנו עדים לתופעה מבורכת שהתנדבותם של תושבים אכפתיים מחליפה יותר ויותר את הגופים והמוסדות. (דב עילם הוא אמרגן)

 

שלי פורפר רוזן

שלי פורפר רוזן

שלי פורפר רוזן

הדבר הכי טוב שקרה בכפר סבא בשנה החולפת, וקרה ממש לאחרונה, הוא פתיחת הבית להורות ולהורים "מקומי", בהובלתן המקצועית של מנהלת אגף החינוך בעירייה אורלי פרומן ושל שני כהן חן. הבית הזה מאגד לראשונה את כל מה שקורה, ועוד יקרה, בנושאי הורות בעיר. מה שנהדר בו כרגע זה שהוא לא פועל רק במקום אחד, אלא יספק את השירות ברחבי העיר: סדנה להורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז, סדנת הורים של אדלר, סדנה להורים למתבגרים ומתבגרות שלשמחתי אני אוביל, יזמות לאימהות בחופשת לידה, סדנאות מיינדפולנס וכמובן הרצאות של מרצים מהשורה הראשונה. זה מיזם מרגש שמוסיף ידע ומידע להורים בעיר בעלות סמלית, ורק כדי שיהיה לנו טוב. שאפו. (שלי פורפר רוזן היא יועצת זוגית וסקסולוגית בהסמכה, ומנהלת שותפה בקבוצת מאמות בכפר-סבא)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

שדרוג מתקני הספורט בעיר. מגרשי האימונים של הפועל כפר סבא הוחלפו, וגם חדרי ההלבשה. המתקן בשכונת עליה ובשכונת קפלן, מגרש בית"ר, גם הוחלפו לדשא סיננטי. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אורי נגר

אורי נגר

לצערי, הרבה דברים טובים חדשים לא קרו בעיר בגלל הקיפאון ברשות לאור התפטרות ראש העיר לשעבר בן חמו וכניסה של הרשות לתקופה זמנית עד לבחירות . אני תקווה שעם היבחרו של ראש עיר חדש נראה תנופה מחודשת בעיר של הרבה דברים טובים וחדשים לטובת כלל תושבי העיר. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

הלן שי

הלן שי

"קידום נשים בכל התחומים הוא אג'נדה חשובה עבורי, ולכן שמחתי לראות שלראשונה שתי נשים מתמודדות על ראשות העיר כפר סבא: מירית שקד ברק שבה אני תומכת, והדר לביא. אני בטוחה ששילובן של נשים בכל המערכות והמוסדות בעיר יגבר בזכותן, ושנראה יותר נשים מנהלות במוסדות, באגפי העירייה, בארגונים בעיר, בדירקטוריונים הציבוריים ועוד. לנשים יש מעלות וכישורים איכותיים והן יכולות לחולל שינויים שיהיו לטובת כולנו. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר