רפי סער מגיע למטה, אחרי שניצח בבחירות
רפי סער מגיע למטה, אחרי שניצח בבחירות

"ראש העיר הנבחר צריך קודם כל להנמיך את גובה הלהבות"

הפרלמנט של כפר סבא נשאל השבוע, לפני תוצאות הבחירות: מה הדבר הראשון שצריך לעשות ראש העירייה הנבחר?

פורסם בתאריך: 15.11.18 14:43

אלי אליהו

אלי אליהו

הדבר הראשון שראש העירייה צריך לעשות עם כניסתו לתפקיד זה לפטר את כל עובדי העירייה. סתם, צוחק. הדבר הראשון שראש העירייה החדש צריך לעשות, לאחר מערכת הבחירות האחרונה, שהייתה הקשה והמלוכלכת ביותר שידעה כפר סבא, זה לאחד את הציבור, החילוני והדתי, הספרדי והאשכנזי, בשכונות ובמרכז העיר. כולנו אחים וכולם תושבי העיר. אין דבר חשוב מזה כרגע. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

שלי פורפר רוזן

שלי פורפר רוזן

להחזיר את האמון. מערכת הבחירות הזו הייתה מזעזעת בלשון המעטה וכללה הכפשות והעלבות. לשמחתי לא כולם נהגו כך. אבל אמון הציבור כבר רעוע ולכן הדבר הראשון הוא לגרום לנו להאמין בנבחר. במיוחד אם ניהל מסע הכפשות כדי להיבחר. (שלי פורפר רוזן היא יועצת זוגית וסקסולוגית בהסמכה, ומנהלת שותפה בקבוצת מאמות בכפר-סבא)

 

הלן שי

הלן שי

ראש העיר הנבחר צריך לשאוף להקים קואליציה רחבה שתקיף את רוב הזרמים והקולות בעיר. זאת כדי לפעול בשיתוף פעולה, הבנה וסובלנות ולתועלת כלל הציבור. כמו כן, על ראש העיר הנבחר להכין תכנית אסטרטגית שבה יפרוש את תכניותיו לקידום העיר ואת החזון שלו לפיתוחה. חשוב שיפעל עם מועצת עיר מלוכדת. בהצלחה למועמד הנבחר. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

 

אורי נגר

אורי נגר

ראש העיר הנבחר צריך קודם כל להנמיך את גובה הלהבות בין תושבי העיר, לאחר מערכת בחירות יצרית וקשה. הוא חייב להוכיח במעשים שהוא ראש העיר של כולם ושהוא זה שמחליט בנושאים החשובים לתושבי העיר, ולא שותפי הקואליציה שלו. לדעתי, אם זה לא יעשה, נראה את מערכת הבחירות האחרונה ממשיכה חזק גם בשנה-שנתיים הקרובות, וזה משהו שאף תושב לא ירצה לראות, והתושבים יבואו חשבון בבחירות הבאות. חמש שנים עפות ביעף, ויכולות להיות המון הפתעות גם במהלכן. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

גם למי שנבחר לראשות העירייה יש מה ללמוד בטרם נכנס לתפקידו החדש. לדעתי על ראש העירייה הנכנס להקים צוות מקצועי, רצוי שלא יכלול אינטרסנטים, כדי להבטיח זרימה תקינה של תפקוד העירייה. מומלץ במיוחד שלצוות שיבחר יהיה ידע מקיף בתחומים עירוניים רבים ככל האפשר. הדבר הראשון שראש העירייה הנבחר צריך לעשות זה להיפגש עם הבכירים לשעבר בעיריית כפר סבא שסיימו את תפקידם וללמוד מהם על התנהלות ותפקוד העירייה. אין למהר להחליף את הבכירים ולשקול היטב איך לבצע את חילופי המשמרות בלי לפגוע בציבור. יש לתכנן את כניסת הבכירים החדשים בצורה זהירה ושקולה ולא לגרום נזק לפעילות העירייה. (דב עילם הוא אמרגן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר