מבצע מגן צפוני. צילום גיל אליהו
מבצע מגן צפוני. צילום גיל אליהו

"שום דבר לא מפחיד אותנו. עברנו את פרעה – נעבור גם את זה"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם תושבי הצפון יכולים להיות רגועים בנושא המנהרות?

פורסם בתאריך: 15.12.18 20:27

אלי אליהו

אלי אליהו

שום דבר לא מפחיד אותנו, עברנו את פרעה – נעבור גם את זה! (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אורי נגר

אורי נגר

תושבי הצפון יכולים להיות רגועים. צה"ל ידע על המנהרות האלה כבר משנת 2014, עוקב אחריהן ומזרים דיסאינפורמציה לאויב לפיה כביכול ״לצה״ל לא ידוע על מנהרות אלו דבר". במקביל, צה"ל הכין את הפעולה שראינו את ראשיתה לפני כשבוע. צה"ל פעל בחוכמה ורק לאחר שהמנהרות האלה היו כמעט פעילות מבצעית. צורת ההשהיה והפעילות להשמדה בסוף הליך בנייתן היא פגיעה קשה וחשובה במורל האויב, וגרימת נזקים כלכליים קשים עבורו. בקיצור, יש על מי לסמוך. צה״ל תמיד ינצח. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

הלן שי

הלן שי

תושבי הצפון יהיו רגועים רק אחרי שמבצע חיסול כל המנהרות יסתיים. יש לי משפחה במטולה והם, כמו אזרחים רבים, בהחלט מודאגים. לארגוני הטרור, החיזבאללה והחמאס, אין מעצורים. בכוונותם לפגוע בישובים ובאזרחים, והם מנסים לעשות זאת באמצעות כל תחבולה. אין לנו ברירה אלא לסמוך על צה"ל, על כל זרועותיו, שישמיד את המנהרות. טוב עשה ראש הממשלה נתניהו שהביא שגרירים של מדינות למנהרות כדי לצפות מקרוב בסכנה הנשקפת לתושבי הצפון. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

תושבי הצפון לא יכולים להיות רגועים בנושא המנהרות. נתניהו, ליברמן ו/או בנט, איש איש במשמרתו, תורמים לחוסר ביטחון של תושבי הצפון שכבר התרגלו למחדלי הביטחון של ישראל. למזלה של ממשלת נתניהו, האויבים שלנו "מצטיינים" ביכולתם הדלה וזה אולי יכול "להרגיע" את תושבי הצפון. ראש הממשלה נתניהו שומר את המידע והטיפול במנהרות בצפון לצרכיו הפוליטיים. אם לממשלת ישראל יש מידע על המנהרות בצפון, הגיע הזמן שיטפלו בהן באופן מיידי ובזמן אמת, ולא לשמור את המידע לצרכיו של נתניהו, בעיקר בכדי למלט את נתניהו מאימת הדין בעקבות החשדות הכבדים נגדו על מעשים פליליים חמורים. רוב תושבי ישראל מתקשים לתת אמון בנתניהו, ליברמן, בנט ודומיהם בנושא הביטחון. כל ההתנהלות שלהם רחוקה מלהרגיע את תושבי הצפון. (דב עילם הוא אמרגן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר