רחוב ויצמן בכפר סבא. צילום עזרא לוי
רחוב ויצמן בכפר סבא. צילום עזרא לוי

"אני מאחל לעיר שתשגשג מבחינה תרבותית, אמנותית וכלכלית. ושנחזור להיות הראשונים בשרון"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: מה אתם מאחלים לכפר סבא לשנת 2019?

פורסם בתאריך: 29.12.18 17:13

הלן שי

הלן שי

אני מאחלת לראש העירייה החדש, רפי סער, הצלחה בתפקידו וכן לחברי וחברות מועצת העיר, על אחד בתחומו. אני מאחלת המשך פיתוח ושגשוג העיר, שמירה על נקיונה, צביונה הכפרי והאקולוגי, ובנייה מותאמת לתשתיות וגם לזוגות צעירים. אני מאחלת סובלנות בין כל הזרמים בעיר, עם דגש על החינוך למניעת אלימות בקרב בני נוער, חיזוק מעמדן של נשים בקהילה ותמיכה בתושבים החלשים, ובהם קשישים, סיעודיים וחד הוריות. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים).

אלי אליהו

אלי אליהו

אני מאחל לעיר שתשגשג מבחינה תרבותית, אמנותית וכלכלית ושנחזור להיות הראשונים בשרון. שלא יהיה הבדל בין תושבי השכונות לתושבי מרכז העיר. שנמשיך להוות דוגמה לערים אחרות ביחסים בין דתיים לחילונים. שקבוצת הכדורגל הפועל כפר סבא תחזור למקומה הטבעי בליגת העל. שימצא פתרון לפקקים. ובעיקר אני מאחל שנה של שקט. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

איחולי לכפר סבא לשנת 2019: לשקם את שמה ושנחזור לקבל הנהגת עיר עם יושרה ודאגה לתושבי העיר, ולעצור את בניית מגדלי דירות ולשים קץ לצפיפות המוגזמת ופקקי תנועה. אבותינו שהגיעו לכפר סבא ביקשו להקים כאן ישוב עם צביון כפרי, ולא לאפשר לקבלנים להשפיע על צביון ותכנון כפר סבא. רבים מוותיקי העיר ישמחו אם העיר לא תגדל ולא יבנו מגדלי דירות שפוגעים קשה בצביון שלה ובאיכות החיים של התושבים. מי שמעוניין במגדלי דירות ימצא אותן בגוש דן ובהוד השרון, המהווה דוגמה שלילית של ישוב שטוב בעיקר לקבלנים ונדלניסטים. (דב עילם הוא אמרגן)

אורי נגר

אורי נגר

אני מאחל לעיר, לרגל השנה האזרחית החדשה, שגשוג והתחדשות לאחר תקופה לא קלה. אני מקווה שנוכל לחזור ולחיות בעיר מאוחדת, אשר אחד מכבד את השני, את דעותיו ואת תרבות חייו. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר