פארק כפר סבא, יער קפלן, גן מנשה. צילומים ניר קידר, שרונה לימן, עזרא לוי, א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פארק כפר סבא, יער קפלן, גן מנשה. צילומים ניר קידר, שרונה לימן, עזרא לוי

איפה מטיילים בכפר סבא בחג? "החורשה משקיפה על מטעי הדרים, ויש בה גן שעשועים ומסלול טיול"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: על אילו מקומות בעיר תמליצו לאנשים שמבקרים בה בחול המועד?

פורסם בתאריך: 24.4.19 08:02

אלי אליהו

אלי אליהו

"הייתי ממליץ בחג להגיע ליער קפלן. מקום מדהים, עם עשרות עצים יפיפיים. פשוט להגיע ולהתחבר לטבע. יש גם מתקנים לילדים ושולחנות לפיקניק משפחתי. בקיצור, מומלץ בחום". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

סער ורדי

סער ורדי

כפר סבא היא עדיין, לצערי, 'עיר שינה' קלאסית. וככזו, אין לנו מונומנטים אדירים או מקומות שחייבים לבקר בהם. אבל מי שכבר הזדמן למחוזותינו בהחלט יכול ליהנות מפיקניק בפארק העירוני, בייחוד אם יהיה מזג אוויר אביבי; לנצל את זה שהחנויות פתוחות לטובת שופינג במרכז ג'י או בקניון ערים וללכת לסרט או למסעדה טובה באושילנד. בשנים קודמות הייתי ממליץ לאורחים לסייר ביער אוסישקין, במקטע שבין ארלוזורוב לכביש 531, אבל לצערי מרבית העצים נכרתו במרוצת השנה החולפת לטובת מחלף סוקולוב, ככה שנאלצנו להיפרד ממעט הטבע העירוני שעוד נותר לנו. (סער ורדי הוא יועץ תקשורת)

אורי נגר

אורי נגר

"מקומות בעיר שהייתי ממליץ למבקרים המגיעים לעיר לבקר בחג הם פארק כפר סבא וחצר השוק בערב. לצערי, אין יותר מידי מקומות בכפר סבא שמבקרים בעיר יכולים לבקר וליהנות מהם במהלך החג ובכלל. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"ממליץ לאורחי כפר סבא לבקר במקומות הבאים: יער אוסישקין ויער קפלן. למזלם של תושבי כפר סבא ואורחיהם, היערות מוגנים ויש מחויבות לשמר אותם, לצערם של הנדל"ניסטים ו/או הקבלנים שהיו שמחים לעקור את היערות ולבנות במקומם מגדלי דירות. חוקי השימור נעזרים בחוקי המדינה המונעים בעד קבלנים לעקור את היערות ולהפכם לנדל"ן מניב. כפר סבא נוסדה ככפר כך שאין אפשרות למחוק בקלות שטחים ירוקים". (דב עילם הוא אמרגן)

הלן שי

"חורשת קפלן משקיפה על מרחבים ונופים של מטעי הדרים, חיטה ואדמות חרושות, על ניר אליהו ומושב צופית. בתוך החורשה גן שעשועים, מסלול טיול, שולחנות פיקניק וברזיית מים. מומלץ להגיע עם המשפחה, עם חברים ואפילו לבד. לקחת רגע של שקט ולנשום עמוק את הנופים המדהימים של אזורנו. כמובן שהפארק העירוני הירוק מלא עצים, מתקני שעשועים לילדים, פינת חי, שבילי הליכה, שבילי אופניים. גם יער הברון מנשה הוא פינת חמד בשכונה הירוקה. בילוי נעים לכל האורחים בכפר סבא. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

נועה אזוגי

נועה אזוגי

כפר סבא היא אמנם עיר קטנה, אך ללא ספק מלאת מקומות בילוי. פסח הקרוב דורש מאיתנו ההורים והמארחים להיות יצירתיים במיוחד בהפעלות ורצוי שלא יעלו הון (בכל זאת חופשה בת שלושה שבועות להורים שבינינו). אני ממליצה לבקר בפארק כפר סבא. הילדים יכולים להשתעשע שם במתקני השעשועים ובעלות כניסה סמלית ניתן לבקר בחי פארק הממוקם באמצע הפארק. בפארק יש גם שלולית חורף מדהימה עם צמחייה מיוחדת והסבר על כל אחד מסוגי הצמחים מסביבה. אם מישהו רעב ניתן לעשות על פיקניק או 'על האש' בפינת המנגלים, או סתם לשתות קפה בבית הקפה בפארק. (נועה אזוגי היא מנהלת בקבוצת הפייסבוק מאמות בכפר סבא)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המלצה שלי היא לחפש מקום אחר לבלות בו
    בתור אחת שחיה בכפר סבא כמעט 5 שנים אין מה לחפש פה
    עם ילדים ואפילו לא לזוג.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר