רק שאלה - אביגדור ליברמן, בנימין נתניהו, בני גנץ. צילומים אוליבייה פיטוסי, מגד גוזני
אביגדור ליברמן, בנימין נתניהו, בני גנץ. צילומים אוליבייה פיטוסי, מגד גוזני

"לנהל מדינה עם כתבי אישום זה אתגר עצום"

הפרלמנט של כפר סבא עונה: האם לדעתכם הממשלה תכהן את מלוא הקדנציה?

פורסם בתאריך: 28.4.19 18:19

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"הממשלה לא תכהן עד סיום הקדנציה ולא רחוק היום שראש הממשלה יעמוד לדין בחשד למעשים חמורים. גם הגיבוי שמקבל ראש הממשלה מרגב, ביתן, אמסלם, דרעי ושות' לא יעזור לראש הממשלה החשוד בפלילים חמורים. מנחם בגין, יצחק שמיר ודומיהם לא נזקקו לשקרים של נתניהו וחבריו ולרגע לא האשימו את השמאל באחריות להתנהלותם והתנהגותם. אם מנחם בגין ו/או יצחק שמיר היו צריכים היום להתמודד בפריימריס בליכוד לא היה כל סיכוי שיבחרו על ידי ביתן וחבריו". (דב עילם הוא אמרגן)

 

נועה אזוגי

נועה אזוגי

"האם תסתיים קדנציה או לא זו שאלה מצויינת ולצערי לא ניתן לחזות את העתיד במקרה הזה. אמנם רוב הציבור בחר בבנימין נתניהו לראשות ממשלת ישראל, מנגד עומדים נגדו כתבי אישום גדולים אשר מציבים אותו בעמדה לא פשוטה. לנהל מדינה יחד עם כתבי אישום זה ללא ספק אתגר עצום. לפי השמועות, בכוונתו להעביר את "החוק הצרפתי" המונע העמדה לדין ראש ממשלה מכהן. בכל אופן, מה שלא יקרה, אני מקווה שתהיה לנו ממשלה יציבה שרואה את טובת האזרחים. חג פסח שמח". (נועה אזוגי היא מנהלת בקבוצת מאמות בכפר סבא)

 

סער ורדי

סער ורדי

"קשה לדעת מה יעלה בגורלה של הממשלה החדשה, מהטעם הפשוט שהיא עדיין לא קמה וההרכב שלה נתון לשינויים. לדעתי האינטרסים החילונים-ליברליים של ליברמן וציבור העולים מחבר העמים שבחר בו מתנגשים עם אלה של הציבור החרדי, מה שללא ספק יהווה מוקד של חיכוך בקדנציה הקרובה, אם לא בתחילתה אז בהחלט בהמשכה. בנוסף יש את העניין ה"פעוט" של חקירות ראש הממשלה שללא ספק יעמיד כמה מהשרים ומראשי הסיעות בדילמה, ככל שיוחלט להגיש שם כתבי אישום. מצד שני, כולנו היינו בטוחים ש"ממשלת ה-61" שהוקמה ב-2015 לא תאריך ימים והנה היא שרדה ארבע שנים וחודש, ככה שהכל פתוח. כך או כך, במצב שנוצר לאחר הבחירות, אני (לצערי) לא רואה את נתניהו מפנה את הזירה בתקופה הקרובה". (סער ורדי הוא יועץ תקשורת)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

"תמכתי בבנימין נתניהו בבחירות האחרונות ושמחתי כשניצח, אבל לצערי הוא ירכיב ממשלה צרה ויהיה נסחט על ידי רוב הסיעות בקואליציה. הייתי שמח אם גוש הימין היה גדול יותר והיו לנתניהו אלטרנטיבות למי שיעשה שרירים בדרך למשא ומתן על הכניסה לממשלה. בכל מקרה יהיה קשה מאוד להחזיק ממשלה של 65 ח"כ". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

אורי נגר

אורי נגר

"הממשלה תכהן את כל זמן הקדנציה שלה לפי החוק, וזאת עד שגורמים בתקשורת, גורמים פוליטיים וחלק מהמערכת המשפטית לא יפנימו ששלטון במדינה דמוקרטית מחליפים בקלפי ורק בקלפי, והשלטון הקיים הוא זה שיישאר. ברגע שיפנימו את זה, ולא יעשו "פילים" מ״עכברים״, ויפנו לעם בצורה נקייה וממלכתית, רק אז יהיה ניתן לשנות פה את השלטון ומערכת הממשל. חג שמח לכול חבריי מכריי ולכל תושבי העיר". (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר