צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

"בקניות באינטרנט אי אפשר לדעת מה יגיע ואיך זה יגיע"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: איפה לדעתכם כדאי יותר לקנות היום, בחנויות אופנה או באינטרנט?

פורסם בתאריך: 5.12.19 15:08

אלי אליהו

"זה תלוי. ברשת המחירים כמעט תמיד יותר זולים כי אין לספקים הוצאות כמו ברשתות האופנה. אבל לא תמיד מה שמזמינים מגיע בזמן, וגם אם מגיע זה כמו לקנות חתול בשק. אי אפשר לדעת מה יגיע ואיך זה יגיע. לעומת זאת, ברשתות האופנה מה שאתה מודד וקונה זה מה שאתה מקבל, בלי טריקים ובלי סיכונים מיותרים. אני מעדיף לקנות ברשתות האופנה ללא ספק". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אושרה ולדמן

"בגדים לילדים אני מעדיפה לקנות אונליין. אני יכולה לקנות בזמני הפנוי, ובחסכון בזמן ובחיפוש חניה. כמו כן, ניתן לצפות במבחר גדול יותר, מהארץ ומחו"ל. הרבה פעמים הרכישה אונליין זולה יותר וכן מציעה פריטים ייחודיים שלא ניתן להשיג בחנות הפיזית או בסניף הספציפי. בגדים עבורי אני מעדיפה לקנות בחנויות ולהתנסות לפני הרכישה. מנסיוני, רמת ההתאמה גבוהה יותר. נעלים לילדים ולי אני מעדיפה לקנות בחנויות מאותה הסיבה. (אושרה ולדמן היא רואת חשבון ובעלת עסק למתן שירותים פיננסים במיקור חוץ, מנהלת את קבוצת הפייסבוק כפר סבא הגדולה)

אורי נגר

אורי נגר

"אם בוחנים מבחינת עלויות, מן הסתם עדיף לקנות ברשתות אונליין שהתחרות בניהן ורמת ההוצאות הנמוכה דואגת בצורה עקיפה ללקוחות עם מחירים נמוכים. אם בוחנים מבחינת מבחר וייחודיות האופנה, אזי בחנויות האופנה נמצא מוצרים ייחודיים יותר וזמינים יותר לפי מידות ואופי הלקוח ספציפי". (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

אמיר כהנא

"בתחום האופנה קורה מה שאמור לקרות בכל תחום בחיינו ויכול להוזיל פה את יוקר המחייה, והוא תחרות. חשוב להיות צרכנים טובים ולבדוק היכן זול יותר ושזה לא בא על חשבון האיכות, ושם הייתי קונה. תלוי איפה יותר זול לצרכן, אם זה בחנויות הייתי קונה שם ואם זה ברשת אז שם". (אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל ומנהל אגודת כדורסל ומנהל את קבוצת הפייסבוק כפר סבא – התושבים לפני כל אחד)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"אני משתייך לפרלמנט של צומת השרון מאז נוסד. זו הפעם הראשונה שאני מתקשה להשיב לשאלה השבועית בהתחשב בעובדה שרעייתי זיוה היא האחראית אצלנו על הקניות מאז נישאנו לפני כ-55 שנים ואני סומך על טעמה והחלטותיה בתחום הקניות. ההחלטה על קניות מתקבלת אצלנו 'פה אחד' וטוב לי מאז ומתמיד שכך הדבר. אני אפילו שמח שאת ההחלטה היכן לקנות מקבלת רעייתי". (דב עילם הוא אמרגן)

 

הלן שי

"אני מעדיפה לקנות בחנויות ולא ברשת. אם מדובר באופנה והנעלה לדוגמה, כדאי למדוד את הפריטים לפני. ידוע שהצעירים יותר עורכים רכישות רבות ברשת. מומלץ לשלב בין רכישה בחנויות לבין רכישה ברשת". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר