רפי פרץ. צילום אוליבייה פיטוסי
רפי פרץ. צילום אוליבייה פיטוסי

"פרץ אמר את האני מאמין שלו ודיבר על משפחתו, אז איפה הבעיה?"

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט, והפעם: האם שר החינוך צריך לסיים את תפקידו בעקבות ההתבטאויות שלו נגד הלהט"בים?

פורסם בתאריך: 15.1.20 17:40

אמיר כהנא

"הממסד הפוליטי הארצי כבר מזמן פשט את הרגל, אם זה היה עסק פרטי מזמן הוא היה קורס והיו מפטרים את כולם. איש ציבור ברמה הזאת חייב להבין שהוא מייצג את כל העם ולכולם יש מקום פה. לאף אחד אין יותר מקום מהאחר. שר החינוך לא מתאים ויש שם עוד כמה כמוהו. לא היו צריכים למנות אותו בכלל כי הדעות שלו ידועות ולא היתה פה שום הפתעה. במדינה מתוקנת מי שמינה אותו היה מזמן כבר לא ראש ממשלה. ביבי ממשיך לשקר ולהיאחז בשלטון על חשבון הציבור אותו הרחב. מקווה שכל מי שתומך בביבי עדיין יבין שהוא גורר גם אותם למטה". (אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל ומנהל אגודת כדורסל ומנהל את קבוצת הפייסבוק כפר סבא – התושבים לפני כל אחד)

 

הלן שי

"שר החינוך רפי פרץ צריך לדעתי להתנצל על דבריו המקוממים כנגד הלהט"בים. השר מייצג לצערי תפיסה של דתיים רבים בארץ בתחומים רבים כמו גם שירות חיילות קרביות בצה"ל. אולם בשל תפקידו הממלכתי כשר חינוך של כולם הוא חייב לשאוף ולבטא שוויון לכל. אם הוא לא יתנצל יצטרך לוותר על תפקידו כשר החינוך.  מאחלת לכולם סובלנות ושוויון לכל". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

אורי נגר

אורי נגר

"ממש לא. השר פרץ אמר את האני מאמין שלו ודיבר על משפחתו, אז איפה הבעיה? זה שקהילת הלהט"בים עשו לזה פירוש מתובלן ומפלג זו בעיה שלהם. בכלל, כל נושא קהילת הלהט"בים נהיה קודש קודשים ופרה קדושה. מה קרה? אסור להביע עמדה? אסור לדבר? מה קרה פתאום לחופש הביטוי? לדוגמה, ח״כ ליברמן וח״כ אלכס קושניר הוציאו שבוע שעבר סרטונים עם ניחוח אנטישמי כבד כנגד החרדים מישהו הפגין? מישהו צעק? וכשדיברו בכנסת כנגד עדה כזו או אחרת מישהו הפגין? אז למה הפרבילגיה ללהט"בים? לא ראיתי את חברי הכנסת שהזדעקו השבוע  כנגד השר פרץ, ואני לא מבוחריו, יוצאים להפגין נגד חברי הכנסת מהרשימה המשותפת, שיוצאים בוקר וערב במוצהר נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל. איפה הם כל הצבועים? הצביעות הזו נמאסה. שכל אחד יחיה את חייו. כל אחד יכול להביע איזו עמדה שהוא רוצה, להט"ב או רב". (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"שר החינוך פרץ לא רק שצריך לסיים את תפקידו אלא אסור היה אפילו שיכהן בתפקיד שר חינוך יום אחד. פרץ ביקש להחזיר את מדינת ישראל לתקופת הנביאים ואולי אפילו לתקופת האבן ו/או לתקופות אפלות אחרות. כיהנו בישראל שרי חינוך דתיים כגון זבולון המר ז"ל או הרב יצחק לוי ונוספים אך אלו היו דוגמה טובה כיצד לדאוג לכלל תלמידי ישראל דתיים וחילוניים ואין כל דמיון בין תרומתם למערכת החינוך בישראל לבין "תרומתו" של העסקן החרדי פרץ שכל פעילותו התמקדה בסיוע לחינוך החרדי תוך התעלמות מלימודי מדעים ולימודי ליבה. (דב עילם הוא אמרגן)

 

אלי אליהו

"לא. אבל הוא חייב להפסיק להתראיין ובמקום זה  להתחיל לעשות. חוץ מזה שהוא מתראיין הוא לא עשה שום דבר משמעותי עדיין. וגם כשהוא מתראיין זה רק בכדי להעמיק יותר את הקרע". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר