פריז צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פריז צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שאלה לוולנטיינס: מהם המקומות הכי רומנטיים בעיר, בארץ ובעולם?

הפרלמנט עונה על שאלה ליום האהבה ובוחר את המקומות הכי רומנטיים

פורסם בתאריך: 13.2.20 10:06

אורי נגר

אורי נגר

"המדינה שלנו עתירת מקומות רומנטיים לבילוי, מהגנים הבהאיים בצפון דרך מקומות יחודיים כמו קיסריה, זיכרון יעקב ועד ירושלים על מקומותיה המדהימים והרומנטיים. בעיר שלנו כפר סבא, אם הייתי יכול לחשוב על מקום רומנטי זה היה יכול להיות רק 'חצר השוק' המשודרגת בשעות הערב. בהסתכלות רחבה יותר, עולמית, המחשבה רצה אוטומטית לפריז, אך ביקרתי במקומות בעולם רומנטיים לא פחות כמו טוקסנה, ונציה, רומא, פראג, וינה ועוד. בחיפוש אחרי מקום רומנטי לבילוי עם בת/בן הזוג חשוב לזכור שההשקעה צריכה להיות יותר ב'ביחד' עצמו מאשר במיקום. ולנטיין שמח לכולם". (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"זו אולי השאלה השבועית הקשה ביותר מאז שאני לוקח חלק ב'פרלמנט של כפר סבא'. קל לי יותר להשיב לשאלות בתחום הפוליטי, כלכלי, חברתי וכדומה וקצת יותר קשה להשיב לשאלה 'רומנטית' בגילי הלא צעיר, כמעט 79, כשגם הזיכרון הוא לא בשיאו. בכפר סבא, המקום הכי רומנטי לדעתי הוא גן מנשה במערב העיר, סמוך לשכונה הירוקה. בישראל לדעתי אתר קיסריה הנושק לים התיכון, ובמידה דומה גם הפארק הלאומי באשקלון, שאף הוא צמוד לים התיכון הם המקומות הרומנטיים בישראל. בעולם שדרות שאנז אליזה בפריז, עם מגדל אייפל, זה המקום הרומנטי ביותר. ונאחל למקום זה שמירה על 'הכתר הרומנטי' לעוד שנים רבות". (דב עילם הוא אמרגן תושב כפר סבא)

אמיר כהנא

"רומנטיקה. מי לא מחפש את זה בחיים שלו? בכפר סבא אני מאוד אוהב לצאת לחצר השוק (חבל שלא פתוח בשישי). יש שם אוירה נעימה וכיף להעביר שם ערב זוגי. במדינה היפה שלנו יש את הים מצד מערב. אין כמו ללכת לראות את השקיעה עם יין לבן שרדונה ותותים. בעולם, יש עיירה רומנטית מאוד שנקראת גוס, במערב הולנד, עיירה ציורית קטנה עם נופים מרהיבים מסביבה. אנחנו אוהבים לבקר שם, להשכיר שם אופניים ופשוט ללכת לאיבוד. פרטים נוספים בפרטי". (תושב כפר סבא אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל ומנהל אגודת כדורסל ומנהל את קבוצת הפייסבוק כפר סבא – התושבים לפני כל אחד)

הלן שי

"המקומות הכי רומנטיים בארץ הם חופי הים בשעת שקיעה ונופים כפריים בצפון הארץ ומול הכנרת. בעולם אני אוהבת את פריז על אתריה הרומנטיים לאורך נהר הסאן. וגם נופי הערים פירנצה ו-ונציה, שהיא עיר בינלאומית רומנטית, על המבנים האדריכליים שבה ועל תעלות המים והספינות וכיכר סאן מרקו. בכפר סבא המקום הרומנטי הוא הפארק. (תושבת כפר סבא הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

אלי אליהו

"המקומות הכי רומנטיים בעולם: פריז, עיר האורות, קוטפת ללא ספק את המקום הראשון ובגדול, ואחריה ונציה עיר המים המדהימה והכל כך יפה. בארץ, כל קו החוף היכן שיש טיילת (תל אביב בת ים ועוד) מאוד מקסים ורומנטי. בכפר סבא המקום הכי רומנטי מבחינתי הוא יער קפלן, שם גם היה הדייט הראשון שלי עם אשתי, מגודל הטראומה שחוויתי מעולם לא חזרתי לשם. ועוד מקום רומנטי שהיה מאוד חזק בשלהי שנות ה-90 הסנדוויץ' של סעדיה. כל מי שהיה רוצה להרשים עלמת חן היה עושה איתה סיבוב במרכז אהרוני, ואם הדייט היה ממש מוצלח אז קובעים אצל סעדיה לסנדוויץ למחרת בבוקר. (תושב כפר סבא אלי אליהו הוא כוכב רשת)


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר