צילום אילן אסייג

משרד החינוך, ההסתדרות, האוצר, ארגון המורים. תתביישו לכם | הטור של ליאת קמחי

לימדתם אותנו שיעור שלא נשכח. לימדתם אותנו שאי אפשר לסמוך עליכם. שהכוחניות מוכיחה את עצמה. כפיים

פורסם בתאריך: 25.6.20 11:56

ניצחתם. הנה, אני מודה. משרד החינוך, ההסתדרות, האוצר, ארגון המורים. כולכם ניצחתם. אותנו. את ציבור התלמידים ואת ציבור ההורים. כל הכבוד לכם. לימדתם אותנו שיעור שלא נשכח. לימדתם אותנו שאי אפשר לסמוך עליכם. לימדתם אותנו שאתם לפני הכל. לפני התלמידים. לפני ההורים שמשלמים את כספי המיסים. לפני המוסר. לפני האחריות החברתית. לפני ערכי ההוגנות. הכוחניות מוכיחה את עצמה. כפיים.

תתביישו לכם. אין מילים עבורי לתאר את האכזבה ואת התיעוב שאני חשה כלפיכם. משכתם אותנו שלושה חודשים בהבטחות שווא. נפנפתם בתשעת הימים האלו שהתחייבתם להשלים לשנת הלימודים המסתיימת כעלה תאנה שמוכיח שאתם מוסריים ולוקחים חלק בנשיאת האלונקה החברתית. ונחשו מה? פשוט התחמקתם מזה. ובצורה כל כך מגעילה ומלוכלכת, בלי שום אחריות אישית, כך שישנם תלמידים שסיימו את שנת הלימודים בלי לדעת שזהו יומם האחרון בבית הספר לשנה זו.
כמה מילים שפכתם להראות את צדקתכם. עקרון השוויון, שחיקת מעמד המורים והגננות. אסכם ואומר לכם כך: בגלל כל הפוליטיקה המסואבת שלכם, שבינה ובין טובת הילד אין שום קשר, אתם במו ידיכם שוחקים את מעמד ההורה. אתם לא מותירים לנו כל ברירות אלא לא לסמוך עליכם. כי כשהפוליטיקה עומדת על הכף, תמיד תמיד תכריעו לטובתכם.

ואחר כך יש לכם את החוצפה להתלונן שההורים מעורבים? ברור שנהיה מעורבים! כי ברגע שאנחנו לא עומדים על המשמר אתם מיד מנהלים עוד מחטף והנה עוד הבטחה שלכם יורדת לטמיון. עוד התחייבות נזרקת לפח ובצורה ובתזמון הכי נוראיים.

אז לא. אתם לא רואים את טובת הילד לנגד עינכם. הבן שלי בכיתה א', שרק לפני שבוע התחיל חוברות חדשות בשפה ובחשבון, לא יסיים אותן. שתי חוברות מדעים נותרו יתומות על המדף. הוא כבר לא ילמד את תוכנן. לפחות לא בבית ספרנו. וזאת למרות המרתון המשוגע שהמחנכת ניהלה מאז שחזרנו לשגרה. כן, חומר הלימוד לא נלמד במלואו. אני כבר מנחשת מה יהיו שיעורי הבית לחופש הגדול ומי ישב איתו ללמוד. שוב.

כי למקרה ששכחתם, אני רוצה להזכיר: תשעת הימים הללו לא נספרו סתם. בתקופה ההיא אי שם בחסות הקורונה בוטלה הלמידה מרחוק. כן. לא היו מפגשי זום עם המורים, ולא היו שיעורי בית. היו סתם ככה כמה ימים של שקט שהצטברו להם. והפשרה היתה שיוחזרו לנו בהמשך. לעג לרש. כבשת הרש. הרצחתם וגם ירשתם?
אז יופי לכם. שכרכם לא נפגע. החופש שלכם לא נפגע. מעמדכם לא נפגע. אתם מרוצים?

תתביישו.

ליאת קמחי. צילום מתוך עמוד הפייסבוק

ליאת קמחי


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יולי

    ממש לא מסכימה עם דוד. כל מילה בסלע. הילדים בכיתות הנמוכות לא למדו כמו שצריך. ואם יד ילדים עם בעיות אז הקורונה הוציאה אותם המסגרת. מי שידע ללמוד עצמאי לא נפגע כל כך, ומי שלא זה על הראש של ההורים. תשעה ימים כמובן לא יעזרו להשלמת חומר הלימוד של כמה חודשים.

  2. מלי

    כל כך הרבה עובדות לא נכונות ולא מדוייקות עד כדי גיחוך… חבל מאוד שזה כל מה שיש לך לומר, לא מוסיפה כבוד לעצמך ולא לציבור עליו את מדברת. באמת מבישה…

  3. אלונה

    תתביישי לך, את שבחרת להוציא את כל המרמור שיש לך בבטן בכתבה בה את עושה סלט מהעובדות ומעוותת אותן לחלוטין. כנראה היה לך קשה להיות עם הילד שלך בבית ובמקום להשאים את עצמך על כך, את יורה לכל הכיוונים הלא נכונים. וואו ילדים בכיתה א לא ילמדו את כל החומר המתוכנן לשנת לימודים שהייתה לא שגרתית, ולא בגלל משרד החינוך, האוצר, ארגון המורים והסתדרות המורים והמורים עצמם, אלא בגלל הקורונה. וכתוצאה מכך מה יקרה לילדים המסכנים האלו שלא סיימו את כל החוברות הממתינות על המדף? בכיתא א!!! אולי לא תהיה להם בגרות בסוף 12 שנות.הלימוד שלהם? פרופורציה!!! אני בטוחה שהילד שלך יהנה לשבת איתך לעשות את החוברות האלה במהלך החופשה.
    בהצלחה!

  4. מתביישת

    למה מפרסמים דברים כאלה!
    מי זו ליאת קמחי? אמא לא מרוצה?
    הבן שלה נכנס רק השנה למערכת החינוך, בשנה מורכבת ושונה כל כך. שנה שלא מייצגת אף תרופה והבטן שלה מלאה על המורים.
    מסכנים המורים, מערכת החינוך נפגעה קשות על ידי התקשורת וההורים.
    לפי מה שכתבה היא מתפרנסת את המורים ולכן המורים צריכים לענות לה. בושה!

  5. רבקה

    ממש לא מייצג אותי.המורים היינו איתנו כל הדרך באופן הכי תומך, משקיע, ואכפתי. חבל שהם צריכים לספוג את הרעל הזה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר