איש מזפזפ מול הטלוויזיה, אילוסטרציה Wirestock depositphotos.com

ערבים שלמים של זפזופ נואש מול הטלוויזיה | הטור של ליאת קמחי

פורסם בתאריך: 30.11.21 17:13

אין מה לראות. כבר חודשים רבים שאין מה לראות בטלוויזיה. ערבים שלמים אני יושבת בסלון מזפזפת נואשות למצוא תוכן איכותי בערוצים המסחריים וכלום. שלילי ממצאים.

נתחיל בחדשות. הכמות שמעמיסים משום מה על שעות הערב היא לא הגיונית בשום קנה מידה. כמה חדשות בנאדם רוצה וצריך לצרוך בשעות הערב כשיש היום את כל המידע ברשת? תנו לנו סוגה עילית במקום.

או, אז בפעמים הנדירות שאין חדשות בטח ישדרו קצת איכות, נכון? אוי ואבוי, מה שקורה בשעות הפריים טיים.
אני באמת לא יודעת מה יותר גרוע. האם תוכנית הישרדות שבה רוצים לבחון מי יטחן למי במוח על השד העדתי ויקבל יותר זמן מסך? כמה רפש אפשר לשדר בתוכנית אחת שנשרפות לי האוזניים והעיניים ממה שהולך על המסך, שפרט לדם מראה כל מה שאפשר להראות.

או אולי זו התוכנית הכל כך הזויה שבה צופים באנשים מחופשים שרים, ואז מנסים לנחש מי שר. לכאורה תוכנית שירה, נכון? אבל כשרוב התוכנית מדברים ולא שרים (וזה נכון לכל תוכניות השירה, אלוהים כמה דיבורים), בטח כשהדמות השרה מחופשת, זה לא מעניין. אתם חושבים שהתוכנית היא על ניחושים, או אולי על שירה, נכון? אז לא, היא נטו על ה"שופטים" או איך שלא קוראים לפאנל האנשים שתמורת הסכום הנכון הסכימו להשתתף בתוכנית ולקשקש בלי סוף .

אולי תוכנית ההכרויות הזו, אומללות ממבט ראשון שהסתיימה ממש השבוע? זה בטח איכות, נכון? אנשים מאותגרי אינטימיות שמוכנים להתערטל רגשית מול המצלמה תמורת פרסום. או שזה בעצם האח הגדול? נאלצתי לצפות בתוכנית האחרונה של "חתונמי" ומדובר בחומרים קשים מאוד לצפיה. אנשים שאין להם מה לחפש יחד נאלצים להתחתן ולהעביר 42 יום בחסות המצלמות בטיפול זוגי לזוגיות שמעולם לא הייתה קיימת. האם אנחנו רוצים להעביר איזה מסר לעולם שצריך להילחם על זוגיות, גרועה ככל שתהיה? ליבי יצא אל כל אחד מהמתמודדים שניכר היה שסבלו להיות שם ולעבור את ה"תהליך" הזה.
בכלל כל השיחות על "תהליך" ו"מסע" ומי "ראוי" ו"לא ראוי" ו"לתת במה", כמה קשקושים המתמודדים האלו ממציאים, ואשכרה מאמינים בהם. ממש לחם ושעשועים להמונים.

התוכנית האחרונה שהייתה שווה צפיה וגם היא הסתיימה ממש השבוע היתה קופה ראשית, כי מה נשאר לנו אם לא לצחוק על עצמנו וטפשותנו ולהתגעגע, בחסות כוכבי העבר האדירים של החמישיה הקאמרית, למי שהיינו פעם, ובזאת ננוחם קצת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר