גלידת פינגווין
גלידת פינגווין

גלידת פינגוין: גלידה שעושים באהבה כבר שלושה דורות

גלידריות באזור השרון תמיד היו מקום לעלייה לרגל בתקופות החמות של השנה. בין כל הגלידריות באזור, גלידריית פינגווין הותיקה מביאה לתחום משהו אחר. מהקמתה בשנת 1951 ועד היום משלבת הגלידריה בין אהבה גדולה לגלידה, לטעמים מיוחדים וליצירתיות שופעת בתחום.

פורסם בתאריך: 4.6.18 15:56

לפני 67 שנים הוקמה גלידת פינגוין על ידי צבי אריה קריסטל ורעייתו הלנה. 67 שנה אחרי, ממשיך הנכד צבי אריה, אשר נקרא על שם הסב את המסורת המשפחתית. שמה של הגלידה יצא למרחקים ואנשים מגיעים מכל רחבי הארץ לטעום את הגלידה הטעימה ובעיקר הבריאה. בימים אלה נפתח סניף נוסף של גלידריית פינגוין באזור התעשייה- רחוב התע"ש 14, במרכז "חאן בבא" בכפר סבא. במקום משלבים עבר יחד עם עתיד ומוכרים את אותה גלידה כמו שנמכרה לפני כ- 70 שנה באיטליה ובאותה שיטת קירור מיוחדת רק עם טאצ' עדכני.

בסניף החדש – חנות הדגל של הרשת מוכרים את הגלידה הנוסטלגית ולצידה מוצרים נלווים של וופל בלגי משובח, מילקשייקים, יוגורטים עם תוספת טריות, קפה ועוד טעמים שאסור לפספס. "מעבר לטעם המשובח ושהגלידה שלנו היא גלידה בריאה עם 5.5 אחוז שומן ו150 קלוריות ל100 גרם, ההבדל בינינו לבין המתחרים שלנו בא לידי ביטוי בדרך ההגשה שלנו. הקונספט שלנו לא עובד על מכירה של כדורים, אלא על מנות, כלומר כל אחד יכול לרכוש לעצמו מנה ולבקש במנה כמה טעמים שהוא רוצה" מסביר צבי "אפשר לשלב מספר טעמים או טעם אחד וזה לא מוגבל לכדור, או כדור וחצי כמו במקומות אחרים" הוא אומר ומתייחס גם לשירות "השירות שלנו ללקוח הוא שירות שלא ניתן לתאר, הגלידריה שלנו מעבר להיותה גלידריה היא קודם כל משפחה, זה מוסד, אנשים מגיעים עם הילדים והנכדים שלהם, קונים גלידה, מתפנקים וחוזרים כל פעם מחדש". בחנות ברוטשילד אפשר למצוא את יצחק אביו של צבי ובנו של צבי אריה קריסטל עובד כבר 60 שנה "אני זכיתי לעבוד עם סבתא שלי הלנה שנפטרה בגיל 93 ועד יומה האחרון היתה חלק מהחנות" נזכר צבי.
מעבר לטעמים הקלאסיים עליהם לא מוותרים על הלקוחות: שוקו, וניל, פונץ', בננה, פצפוצים, עוגיות, אגוזים, מסטיק, קרמל, קוקוס, מוקה ועוד, אפשר לרכוש גם גלידות סורבה עם 0% שומן, בטעמי לימון, משמש, תות ופסיפלורה. גלידות ללא סוכר בשישה טעמים לסוכרתיים שלא מוכנים לוותר על תענוגות החיים ולשומרי הגזרה וכן גלידות ללא גלוטן.


קישור לאתר גלידריית פינגווין

קישור לדף הפייסבוק


בימים אלה עובדים במקום על ייצור גלידות לטבעונים "בסניף החדש, אנחנו עמלים בימים אלה על הקמת מפעל בוטיק של גלידה" מסביר צבי "המטרה היא שבזמן שאנשים רוכשים גלידה, הם יוכלו לראות גם את תהליך הייצור."

לא רק לטבעוניים דואגים בגלידריית פינגווין, גם לציבור הדתי נותנים מענה אידיאלי, כאשר הכשרות של הגלידה היא מהדרין- חלב ישראל. הקהל הדתי שבמקרים רבים נאלץ להתפשר על טעמים או על גלידריות כאלה או אחרות, נהנה כאן מהשפע והטעמים המיוחדים.

אם אתם מארגנים אירוע ורוצים להתארגן על קניית גלידה במשקל, תקבלו מענה לכל הבקשות המגוונות, כשבקרוב גלידריית פינגווין תאפשר גם למכור גלידה בכמות מסחריות.


הגלידריה פועלת בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00-23:00 וברחוב תע"ש 14 עד שעה 24:00.
שישי עד שעה 16:00 ומוצ"ש חצי שעה מצאת שבת ועד חצות.
רוטשילד 43 כפר סבא- 097671816
התע"ש 14 בית חאן בבא – כפר סבא- 099539494


גלידת פינגווין

גלידת פינגווין

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שרון

    גלידה טעימה, אך אני וחבריי נשמח לראות פחות צבעי מאכל בגלידה. הם מוגזמים ולעיתים יוצרים טעם לוואי. תודה מראש
    לקוחות של שנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר