טיפול קוסמטי- אילוסטרציה
טיפול קוסמטי- אילוסטרציה

קוסמטיקאיות בכפר סבא והסביבה שכדאי לכם להכיר

הכירו את הקוסמטיקאיות המומלצות בכפר סבא, עם הטיפיים האישיים, הסיפור מאחורי כניסתן למקצוע וההמלצות הקטנות והחשובות לטיפולים קוסמטיים טובים יותר

פורסם בתאריך: 21.3.18 09:47

עדכון אחרון: 12.8.20 17:13

טיפולים קוסמטיים מפנקים ומושקעים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. מאחורי השיפור באיך שאנחנו נראים בעזרת הטיפולים הקוסמטיים, יש עולם ומלואו. בעזרת הקוסמטיקאיות המובילות בכפר סבא והסביבה, ניסינו לסכם את שיטות המקצוע, הטיפים הקטנים והחשובים ומה שמבדיל בין טיפול קוסמטי טוב לכזה שלא יתרום לכם רבות. קבלו את הקוסמטיקאיות המובילות באזור כפר סבא.

שרית חדד קוסמטיקאית

מחזיקה בוותק וניסיון בלתי מנוצחים של 27 שנה, שרית חדד היא אחת הקוסמטיקאיות המקצועיות והמובילות באזור השרון. שרית חדד, קוסמטיקאית בכירה פרא-רפואית, עוסקת בתחום מאז שנת 1991. היא בוגרת המרכז להשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן בתחום מדעי הבריאות לקוסמטיקאיות, בוגרת בית ספר לקוסמטיקה פרא-רפואית ובעלת תעודת P.M.E בין לאומית.

חדד פועלת במטרה להחזיר את הזוהר והחיוניות לעור הפנים, באמצעים ובטכניקות מתקדמות, והיא עושה פלאים בהחזרת הזמן לאחור. "כל אחד יכול להיראות צעיר, חיוני וקורן," היא אומרת "כיום הטיפולים הקוסמטיקאים מותאמים באופן אישי לכל אחד, לא רק לנשים". כך, גם גברים, מבוגרים ובני נוער פוקדים את הקליניקות שלה, לצד הנשים.

חדד מנהלת במיומנות רבה שתי קליניקות מצליחות: בכפר סבא ובצור יצחק. לקוחותיה זוכים למגוון רחב של טיפולים משמרים ומשפרי מראה, לכל סוגי ובעיות העור ביניהם: טיפולים לעור יבש, עור שמנוני, כתמים כהים, נזקי שמש, קווים דקים וקמטים, אקנה, חטטים, העלמת שחורים, ועוד. טיפולי היופי המוצעים בקליניקות בין היתר: הסרת שיער בשתי שיטות מתקדמות – לייזר ואינפרא, בשעווה, גבות, שפם, פדיקור סטנדרטי ופדיקור רפואי מתקדם לטיפול ביבלות ופטריות. הקליניקות מעוצבות בחן ובאווירה ביתית ונינוחה לטובת המטופלים.

"לקוחותיי זוכים לטיפול שידרג את המראה והזוהר שלהם. למעשה, הם הופכים להיות גרסה טובה ורעננה יותר של עצמם". אומרת חדד, ומוסיפה: "אין ספק שהסטנדרטים השתנו עם השנים, ובאמצעות הטיפולים והטכנולוגיה המתקדמת, אשה בת 50 כיום יכולה להיות הדבר הלוהט ביותר בחדר".

התכשירים בהם משתמשת חדד הם טבעיים ברובם והאיכותיים ביותר שקיימים. לצד המיכשור הטכנולוגי בקליניקות שלה, לקוחותיה נהנים ממגוון פתרונות חדשניים ומתקדמים לחידוש העור והמראה. כל אלו לצד חוויה טיפולית מפנקת ושירות לקוחות חסר פשרות: "הלקוחות יוצאים מכאן מרוצים ורואים את זה על פניהם". מציינת חדד.

כתובת הקליניקות: התע"ש 10, כפר סבא

קישור לאתר 

טלפון: 050-2936218

שרית חדד


ליזה פרופשיונאל קוסמטיקס

ליזה לוי היא קוסמטיקאית פרא-רפואית זה 15 שנים ומתמחה בטיפולי פנים והסרת שיער. ליזה למדה קוסמטיקה פרא-רפואית במכללה לקוסמטיקה רפואית ברמת גן, וכן בצעה השתלמויות והסמכות שונות בתחום אצל ד"ר קליין, ג'רנטיק ודרמלוסופי – בתחומי טיפולי פנים כמו אנטי אייגינג, אקנה, פיגמנטציה ועוד. בנוסף מתמחה ליזה בהסרת שיער בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם.
מכון היופי של ליזה שוכן בלב כפר סבא ומקבל באהבה לקוחות אשר מעוניינים בטיפולים קוסמטיים איכותיים. המכון מציע חוויה מפנקת במיוחד הניתנת באופן אישי על ידי ליזה עם דגש על הפרטים הקטנים ונוחות הלקוחות. מלבד החוויה תמצאו את כל סוגי טיפולי הפנים למיצוק העור, הצערת העור, טיפל באקנה, טשטוש סימני מתיחה ועוד.

ליזה קוסמטיקאית פרא רפואית צילום איילת עוז

ליזה קוסמטיקאית פרא רפואית צילום: איילת עוז

ליזה לא מתפשרת על איכות, ולכן מחזיקה במכון מכשור חדשני ואיכותי ביותר כמו מכשיר VIRO 10 העובד באמצעות גלי רדיו על בניית קולגן חדש לעור הפנים וגם על צלקות אקנה וסימני מתיחה. מכשיר נוסף הוא OXY GENEOהמעניק חמצן לעור הפנים לשיפור גוון וטקסטורת העור ומכיל פונקציה נוספת כגון RF להצערה, מיצוק וחידוש העור. בנוסף תוכלו למצוא במכון הסרת שיער במכשיר לאונרדו היפר-פולס בשיטת IPL (קרן אור) הנחשבת למובילה ובעלת תוצאות מבטיחות ומהירות (טיפול של 20 דקות בלבד).
למכון היופי של ליזה מתקבלים באהבה גברים ונשים המקבלים תחושה מופלאה ונהנים ממגוון טיפולי יופי איכותיים המתבצעים בדיוק ומקצועיות.
כתובת: רחוב ירושלים 52 כפר סבא
טלפון נייד: 053-7293365
קישור לדף הפייסבוק


מינה יפתח

מינה יפתח נחשבת לקוסמטיקאית הוותיקה בכפר סבא, עם למעלה משלושה עשורים של ניסיון ומאות ואולי גם אלפי טיפולים ללקוחות מרוצים ומרוצות המגיעים אליה לקליניקה מכל קצוות העיר. בקליניקה תמצאו שלושה חדרי טיפול נינוחים ונעימים המקנים תחושה נפלאה כבר בכניסה למקום, ובהם מגוון טיפולי יופי מקצועיים ומפנקים. פשוט לקחת פסק זמן מהחיים וליהנות מכל רגע.
מינה יפתח שהייתה בעברה מסעדנית, חזרה לשורשים לפני 32 שנים. את תחום הקוסמטיקה הכירה עוד מילדותה, כאשה אמה עסקה בתחום הסרת שיער 40 שנה והחדירה לה עוד בילדותה את עניין האסתטיקה והיופי. לתחום היא נחשפה במקרה ממודעה בעיתון על לימודי פדיקור ומניקור שהקסימו אותה, היא החלה ללמוד את התחום, המשיכה ללימודי טיפולי פנים ב"איב סנטר" ברעננה, לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית אצל ד"ר קליין ולאורך כל הדרך משתתפת בהשתלמויות בתחום הקוסמטיקה והיופי – בארץ ובחו"ל.
בקליניקה תמצאו מגוון טיפולי יופי תחת קורת גג אחת מכף רגל ועד ראש, החל מטיפולי פנים מפנקים במיוחד, פדיקור ומניקור מקצועיים הכוללים גם לק ג'ל, הסרת שיער בשעווה ובמכשיר DPC הנחשב למתקדם בעולם המסיר גם שיער בהיר. טיפולי הפנים בקליניקה נעשים על ידי מכשיר אולטרסאונד להחדרת חומרים, וגם על ידי מכשיר RF ופיגמנטציה ב-DPC. הצערת העור נעשה על ידי במכשיר הDPC מכשור הפועל באמצעות גלי רדיו.
גברים, נשים, בני הגיל השלישי ובני נוער, כולם מתקבלים בברכה ובאהבה לקליניקה ומטופלים באופן אישי על ידי מינה. לקוחות הקליניקה הפוקדים לעיתים קרובות את הקליניקה נהנים מיחס אישי, דיוק ופינה קסומה בה הם מוצאים מגוון שירותי יופי וקוסמטיקה אישיים. הקליניקה שוכנת בכפר סבא ובה אווירה עממית ותחושה ממכרת שלא ניתן להסביר במילים.

בואו לבקר: רוטשילד 68 כפר סבא
טלפון: 050-7740230
קישור למייל
קישור לאתר

מינה יפתח

מינה יפתח


אורלי להב קוסמטיקס

בקליניקה הפרטית בכפר סבא מציעה הקוסמטיקאית אורלי להב טיפולים מגוונים לשיקום, מיצוק וחידוש עור הפנים, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות וחומרי איכות ממיטב מותגי הקוסמטיקה הבינלאומית. כל מה שצריך לדעת לפני שמחזירים לפנים את הרעננות הטבעית.
אורלי להב היא קוסמטיקאית מוסמכת ומדופלמת, בעלת ניסיון רב שנים בטיפולי פנים לסוגיהם. בקליניקה בכפר סבא היא מקדמת את פני הלקוחות באווירה אינטימית, רגועה ופרטית ומציעה מגון רחב של טיפולים קוסמטיים בשימוש מותגי איכות תוצרת הארץ (GIGI ,SR COSMATIC)

משקמים את עור הפנים
אורלי מתמחה בטיפולי פנים לסוגיהן, כולל טיפולי פילינג, טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי יופי, טיפולי אקנה, טיפולים למיצוק העור (עם מכשור נלווה), טיפולי מזותרפיהומיקרונידלינג, טיפולי הבהרה לפגמנטציות וכתמים וטיפולי בלה באצ'י. בנוסף אורלי היא מאפרת מקצועית לאירועים, כמו בת מצוה וחתונות, והיא גם מעצבת שיער מדופלמת, שיכולה לשלב גם טיפול בתספורת, גוונים, צבע ותסרוקות לקראת אירועים מיוחדים. "בחרתי להתמקצע בטיפולי פנים ואני מתמחה בטיפולי פילינג בסדרות, המאפשרות לראות תוצאות אפקטיביות גם בטווח הארוך. הסדרה כוללת בין שישה לארבעה טיפולי פנים, המותאמים לסוג העור והבעיות בהן אנו רוצים לטפל, כשהטיפולים מתקיימים במרווחים שבין עשרה לשבעה ימים". כמו כן מציעה אורלי טיפולי אנטי אייג'ינג, למניעת, שימור ושיפור של מרקם העור ועומק הקמטים. טיפולים אלו מסייעים לשפר את העור ומונעים קמטים לאורך שנים. למעוניינות, מציעה אורלי גם טיפולי יופי מפנקים, בשימוש של תכשירי איכות ממותגי GIGI ו-SR קוסמטיקס, המוכרים בכל העולם כמותגי קוסמטיקה איכותיים. "בין המוצרים תמצאו מסכות להעשרה ושיקום של העור המועשרים בזהב, כמו סרום חוטי זהב ומסכת זהב מגנטית, המביאים את העור למתיחה מיידית לעור זוהר, קורן וחלק, מצב שהעור שנראות העור נפלאה ולפני אירוע חשוב במיוחד מסבירה אורלי.

תוצאות לטווח הארוך
בנוסף מתמחה אורלי בטיפולים למיצוק העור, הנעשים בשילוב מכשור אולטרה סאונד מתקדם, למיצוק קמטים, קמטוטים ומניעת נפילות בעור, באמצעות החדרת לחות, חומצות אמינו, חומצה אלירוניתופפטידים לשכבות העמוקות בעור. "מכשור האולטרה סאונד עובד על גלים המגרים את סיבי הקולגן והאלסטין להתחדש תוך כדי עושים גם החדרה של הפפטידים ולחות לעור", מסבירה אורלי. "הטיפול האפקטיבי ביותר הוא להגיע לטיפול פעם החודש והעור נשמר מוצק והקמטים מתמלאים ומשתטחים. בנוסף אורלי עושה טיפולי הבהרה לפיגמנטציה, בסדרות של בין שישה לשמונה טיפולים, לצד טיפול תומך ארוך טווח באמצעות תכשירים בבית". למי שרוצה לחדש את עור הפנים, מציעה אורלי גם טיפולי מזותרפיה מיקרונידלינג, המטפלים בכל קשת בעיות העור כמו קמטים, מיצוק, צלקות פוסטאקנה, פיגמנטציה במיקרונידלינג. "אני משתמשת במכשיר מזופן העושה פציעה מבוקרת מיקרוסקופית בעור וזה מעודד את העור להתחדש באופן טבעי, זהו הטיפול החדש והטוב ביותר לעור.טיפולי המיקרונידלינג מגיעים בסדרות שבין שבעה לעשרה טיפולים, כשהמרווח בין טיפול לטיפול הוא שלושה שבועות והתוצאות על העור מצוינות.בנוסף אני עושה טיפולי בלה באצ'י בו אני מטפלת, מעסה ופותחת את החסימות בעור, כך שיקבל יותר חמצן והתאים יתחדשו במהירות רבה יותר. מה שמקנה לעור מראה חלק ומוצק יותר", מסבירה אורלי. למי שמעוניינות לשלב את התהליך עם טיפולים רפואיים אסתטיים, משתפת אורלי פעולה גם עם רופא מומחה בתחום אסתטיקה, המתמחה בהזרקות מילוי חומצה האילרונית, בוטוקס, מתיחות פנים עם חוטים ללא ניתוח ומזותרפיה רפואית.

כתובת: הגליל 11, כפר סבא

לינק לאתר   לינק לדף הפייסבוק

טלפון: 054-4703585 

אורלי-להב


שרה זוהר – זוהר היופי

שרה זוהר הינה קוסמטיקאית מוסמכת וכן אחות בעלת תואר ראשון במנהל מערכות בריאות. בקליניקה שבביתה בכפר סבא מטפלת זוהר מזה עשר שנים במגוון רחב של בעיות עור. מומחית באנטי אייג'ינג ובמיצוק העור, וכן מטפלת בבעיות עור כמו פיגמנטציה, אקנה, פוסט אקנה וחטטים ועובדת עם מוצרים קוסמטיים איכותיים של חברות מובילות, ביניהן ביופור, דרמלוסופי, k.b.pure.

שרה מקפידה על שירות וליווי אישי של כל אחד מלקוחותיה בתהליך הטיפולי, שומרת עמם על קשר שוטף לאורך הטיפול ומוודאת שהם מקפידים על המשך הטיפול בעור מחוץ לקליניקה. "ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלי" היא אומרת

טשטוש קמטים ומיצוק העור בצורה טבעית

"קמטים וקמטוטים מופיעים כחלק מהזדקנות העור. גם ירידה במשקל או תזונה לא נכונה גורמים לנפילה של העור והופעת קמטוטים", אומרת שרה, "אך הם ניתנים לשינוי, אם מקפידים להתחיל לטפל בעוד כבר בגילאי העשרים ניתן לעכב את תהליך ההזדקנות". היום, שרה פיתחה שיטה שבו היא משתמשת במכשור חדשני בשילוב של חומרים פעילים איכותיים, למיצוק העור. "אנחנו יכולים לגרום לקולגן ולאלסטין להבנות מחדש ולמצק את העור, ללא מחטים וללא הזרקות" היא מספרת.

מיצוק העור ואנטי אייג'ינג הינו סדרת טיפולים, המותאמים לסוג העור, לאופיו ולפרמטרים נוספים. הטיפול מורכב ממספר מפגשים בקליניקה, הכוללים מכשור חדשני והחדרת חומרים פעילים לעור, ולצדו המשך טיפול עצמאי בבית, הכולל מריחת חומרים פעילים אשר מכילים חומצות אלפא ובתא הידרוקסי כמו גם גורמים קרטוליטיים נוספים, חומצות היאלרוניות, ויטמינים פפטידים ורטינול.

לדברי שרה, הטיפול שנעשה בקליניקה מעודד ייצור קולגן ובניית רקמה עד שלושה חודשים לאחר הטיפול, כאשר את השינוי בעור ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון. לשרה קהל לקוחות קבוע, המגיע לטיפולי אנטי אייג'ינג ולטיפולים משמרים אחת לתקופה.

שרה זוהר – זוהר היופי (צילום: שרה זהר)

טיפול באקנה ובפוסט אקנה

"הטיפול הקוסמטי באקנה יעיל ומוכח. במריחה נכונה של חומרים, הוא מצמצם הפרשת שומן וזיהום חיידקי, מסייע בקילוף ובניקוז יעיל של החלב (סבום). "ניתן לטפל כיום בצורה יעילה באקנה ובצלקות שנוצרו בעקבותיו" מדגישה שרה.

הטיפול באקנה בקליניקה כולל ניקוי העור עם מכשור אשר ממגר את החלב ולאחר מכן ישנו צורך להקפיד על מריחה עצמאית בבית של חומרים מדכאי ייצור החלב מבלוטות החלב, ולמגר את זיהום. הטיפול בבית כולל מריחת תכשירים מקצועיים, המטפלים באקנה לסוגיו – החל מאקנה נעורים, פפולות, פוסטולות ונגעים עמוקים ועד אקנה במבוגרים, ומתאימים גם לאקנה בגב ובאזורי גוף אחרים. התכשירים מבוססים על החומצה האזלאית ומרכיבים תומכים נוספים.

"ישנה תפיסה מיושנת שכדי לטפל באקנה צריך לייבש את העור, או ללכת בשמש ולשטוף כמה שיותר את הפנים בסבון. זו אמונה שגויה ולא תורמת לטיפול באקנה" אומרת שרה. היא ממליצה להשתמש בקרם לחות ייחודי לאיזון העור השמן והנוטה לאקנה, ולשטוף את הפנים באל סבון מתקדם לניקוי יסודי של העור המכיל חומצות אלפא ובתא הידרוקסי ושמן עץ התה. הרכב הסבון מותאם לניקוי עמוק של העור, אך מבלי לייבש אותו. בתום השטיפה יחוש העור רעננות וניקיון ויהיה מוכן לספיגה טובה יותר של חומרים פעילים.  לאחר שמושגת רגיעה באקנה, נוצרים לא פעם כתמים שהם פיגמנטציה טראומתית בעור.

שרה מטפלת בהם וגם בצלקות, באמצעות תכשיר פעיל לחידוש העור, המטפל ביעילות בסימני הגיל: אפרוריות, קמטוטים, אבדן ברק, כתמים ועוד. התכשיר מסייע לקילוף תאי עור מתים וחושף עור חדש ויפה יותר. הוא ממצק את העור, משפר את הלחות, מגביר חיוניות וברק, ומחליק את המרקם. בנוסף, גם בעורות צעירים יותר, הוא מצמצם נקבוביות פעורות ומטפל בחטטים/צלקות אקנה.

להגן על העור

”80% מהזדקנות עור הפנים, אזור מחשוף וכפות הידיים היא תוצאה של חשיפה לשמש. הנזק לעור הינו בלתי הפיך ומופיע שנים רבות לאחר החשיפה לשמש" אומרת שרה, "עם זאת, גם כיום אין עדיין מספיק מודעות לחשיבות ההגנה מנזקי השמש". שרה ממליצה על מקדם  הגנה 30 SPF בטכנולוגיה מתקדמת שנועדה להגן על העור מפעולת חסימת קרני השמש.

 

שרה זוהר

לינק לאתר

לינק לאינסטגרם

שרה זוהר – זוהר היופי (צילום: ליאת רבן)


אהובה גיגי

הדרך למראה מטופח וזוהר רצופה בלא מעט מהמורות ומכשולים, והגדול שבהם הוא מציאת קוסמטיקאית טובה ומקצועית שיודעת את העבודה היטב ומבינה את העור ואת תווי הפנים של המטופלים שלה לעומק.

אהובה גיגי, קוסמטיקאית המחזיקה בניסיון של למעלה מארבעה עשורים בתחום, היא בדיוק כזו. כקוסמטיקאית העוסקת בתחום מספר לא מבוטל של שנים, התנסתה והתמקצעה גיגי במגוון של סוגי טיפולים, עניין המאפשר לה להציע ללקוחותיה התמחויות ושירותים מגוונים – החל מעיצוב גבות והסרת שיער בשיטות מתקדמות, דרך איפור קבוע ועד לטיפולי פנים, טיפולי אנטי-אייג'ינג וטיפולי פדיקור רפואי.

 אהובה גיגי, צילום: עצמי

אהובה גיגי, צילום: עצמי

"כשאני עובדת, אני ממש מרגישה שגם הנשמה שלי נוכחת"

אהובה גיגי לא הגיעה במקרה לתחום הקוסמטיקה. כבר כילדה ידעה שהיא מעוניינת לסייע לאנשים ולטפל בהם באופן כלשהו, וכשהתבגרה החיבור לקוסמטיקה נראה לה טבעי ומתבקש.

"אני אוהבת את המקצוע שלי ואני עובדת מכל הלב וגם הלקוחות שלי מרגישים את זה", היא מעידה. כאשת מקצוע ששמה את רווחת מטופליה בראש סולם העדיפויות, מחזיקה גיגי בקליניקה מרווחת, שממוקמת בתוך חלל המספרה הנחשבת "שחר מלכה" שבכפר סבא.

החלל המרווח שבקליניקה מאפשר לגיגי להציע ללקוחותיה טיפולים רבים ומגוונים, שמתבצעים בחדרים נפרדים המותאמים לכל טיפול ולצרכים הספציפיים שלו.

עבודה של אהובה. צילום עצמי

עבודה של אהובה. צילום עצמי

הקליניקה

הקליניקה של גיגי מתאפיינת לא רק במראה מרשים, אלא גם בניקיון ובסטריליות דקדקנית, שכן גיגי מקפידה לחטא הן את החדרים והן את האביזרים והמשטחים שבהם היא עושה שימוש לאחר כל מטופל.

"אני מנקה כל הזמן עם אקונומיקה. לא רק את הרצפה, אלא גם את הכיסאות ואת המשטחים בכל החדרים. ליתר ביטחון, בגלל הקורונה, אני מרססת גם אלכוהול באוויר", היא אומרת.

הקליניקה מכילה שלושה חדרי טיפולים מרכזיים:

  • חדר לטיפולי מניקור, ובכלל זה מריחת לק ג'ל.
  • חדר לטיפולי פדיקור, שמכיל כיסא ג'קוזי איכותי לרווחת המטופלים. בחדר מבצעת אהובה גם טיפולי פדיקור רפואי לחולי סכרת, פסוריאזיס ואף לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות כמו ציפורניים חודרניות.
  • חדר לטיפולי הקוסמטיקה שבו מתבצעים מגוון של טיפולים שונים בתחום, ובכלל זה עיצוב גבות, טיפולי פנים יוקרתיים והסרת שיער באמצעות שעווה או בטכנולוגיית IPL.

"חשוב לי להמשיך ללמוד, להתפתח ולהתמקצע"

כאשת מקצוע ותיקה מאוד בתחום, ניתן היה לחשוב שגיגי כבר אינה מתעניינת עוד בקורסים או בהשתלמויות אך למעשה ההפך הוא הנכון.

"אני כל הזמן בהשתלמויות, לומדת דברים חדשים, מנסה טכניקות מיוחדות", היא מסבירה. "תמיד יש עוד מה ללמוד ולאן לשאוף, תמיד יש חידושים ואני מאוד אוהבת את העבודה שלי. אני חיה אותה, אז אני גם עושה את זה בכיף גדול".

בין הטכניקות השימושיות ביותר שלמדה במהלך השנים, מתמקצעת אהובה במיוחד באיפור קבוע לגבות בשיטות הפודרה והשערה. טכניקות אלה מאפשרות לה ליצור מראה גבות נוכח ומרשים, אך עם זאת מעודן וטבעי – עניין אשר הפך אותה במרוצת השנים לאחת ממעצבות הגבות הטובות בתחום.

טיפולי פנים בסטנדרט גבוה

"הלקוחות שלי מאוד סומכות עליי ומביאות גם את הבנות הצעירות שלהן לטיפולי גבות ופנים", היא אומרת. "טיפולי פנים זה הבייבי שלי, ויש לי ניסיון של הרבה מאוד שנים בטיפולים כאלה".

כקוסמטיקאית המחזיקה בניסיון עשיר בטיפולי פנים, מציעה גיגי ללקוחותיה מגוון של סוגי טיפולים – החל מכאלה שמטרתם לטפל בבעיות כמו אקנה, דרך טיפולי פנים שגרתיים וטיפולי זוהר ועד לטיפולי אנטי-אייג'ינג.

"אני עובדת עם חומרים איכותיים של חברת ביופפטיקס. זה מאפשר לי לטפל גם בבעיות עור מורכבות, כמו למשל רוזיציאה וסבוריאה".

בנוסף, עובדת גיגי עם חומרים פעילים כמו חומצות ומקפידה להתאים את התכשירים היטב ללקוחותיה ולסוג העור שלהם. "הטיפול נעשה במכון, ולאחר מכן אפשר לקחת חומרים הביתה כדי לתחזק את התוצאות ולשמור עליהן. חשוב לי שכל הלקוחות שלי יצאו מפה שמחים ומרוצים ויוכלו לשמור על ההרגשה הטובה הזו".

אהובה גיגי

טלפון לקביעת תורים:

09-7666530 | 052-3589677

כתובת: רח' הכרמל 18, כפר סבא

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

סטנדרטים גבוהים. צילום עצמי

סטנדרטים גבוהים. צילום עצמי


עידן רפואת היופי

טיפולי פנים הם חלק משגרת חייה של אישה קרייריסטית, למרות הטיפול בילדים, המשימות בעבודה, והזוגיות, היא עדין מפנה לה זמן לפינוק אמיתי בעור הפנים שלה. אין ספק שנשים מבינות שהפנים הן כרטיס הביקור שלהן, ולכן הן פוקדות זו אחר זו מכוני יופי וקליניקות. אך לא רק נשים, גם בקרב גברים קיימת מודעות לכרטיס הביקור המדובר, ולכן גם הם מגיעים לטיפולי פנים וממש מתמכרים.

סיגל פרי-לוין קוסמטיקאית פרא-רפואית זה 13 שנים מסבירה לנו קצת על טיפול פנים: "כבר מגיל 30 הקולגן בעור הפנים נחלש ולשמחתו הטכנולוגיה החדשה, כגון מכשירים לחידוש הקולגן ותכשירים שונים – הם אלה שיכולים להילחם בסימני הזמן ולהעניק לנו אור בפנים ולשמר אותו לאורך זמן. התוצאות המתקבלות בקליניקה שלי הן הסיפוק האדיר שלי, מטרתי לאפשר ללקוחות ליהנות גם מטיפולים מתקדמים וגם מיום פינוק מושלם ואינטימי".

סיגל בוגרת לימודי קוסמטיקה פרא-רפואית, עוברת מפעם לפעם השתלמויות בתחום, מעבירה הרצאות בתחום הקוסמטיקה, מופיעה בתוכניות טלוויזיה מגוונות ועבורה כל לקוח הוא עולם ומלואו ומתקבל באהבה לקליניקה.

קליניקה 'עידן רפואת היופי' מאובזרת במכשור החדשני ביותר בעולם, אין גימיקים, אלא רק מכשור ואביזרים רפואיים איכותיים המביאים לתוצאות מוכחות קלינית. סיגל בעלת ידע עשיר בתחום הקוסמטיקה, אותו היא רכשה בחלוף השנים בעבודתה והכשרותיה, והיא מגיעה לתוצאות גבוהות תודות לאבחון הנעשה על ידי מערכת מתקדמת הבודקת את עור הפנים, כך שעל ידי האבחון ניתן להתאים לכל לקוח את הטיפול המדויק לעורו.

כלל המכשירים בקליניקה מאושרים מטעם משרד הבריאות ו- FDA העולמי. המכשירים הם מתוצרת אירופית וישראלית, כגון מכשיר של שארפ-לייט המכיל טכנולוגיות שתפקידן להסיר שיער בפנים (עם תוצאות מוכחות!) ומכשור להצערת העור מאפשר לקבל את הטיפולים הבאים; RF, טיפול באקנה, טיפול בפיגמנטציה, חידוש ומיצוק עור הפנים ועוד. בנוסף לטיפולי הפנים תמצאו בקליניקה פדיקור רפואי הנעשה ללא מים – בשיטה יבשה על ידי מכשור חדשני גרמני המיועד לבעיות פטרת הציפורן, יבלות, אקזמות וציפורן חודרנית.

קליניקה 'עידן רפואת היופי' שוכנת במושב חירות בגוש תל-מונד ובה אווירה פסטורלית, אינטימית וירוקה עם ריח פרדסים לצד ציוץ הציפורים. הקליניקה פתוחה משעות הבוקר עד שעות הערב ומקבלת באהבה גברים, נשים ובני נוער.

להזמנת תור מראש – 053-4658373
כתובת – מושב חירות
קישור לדף הפייסבוק 

סיגל עידן רפואת-היופי צילום סיגל פרי לוין

סיגל עידן רפואת-היופי צילום סיגל פרי לוין


כרמית דהן

כרמית דהן

כרמית דהן

מגיל צעיר ידעה כרמית דהן כי תהיה קוסמטיקאית כשתגדל. ילדותה בקיבוץ גינוסר הפגישה אותה באופן טבעי עם סודות היופי והקוסמטיקה, כשטיילה באזור עמק הירדן בואך הכנרת. במהלך הטיולים אספה אבנים, מהן יצרה בהמשך צלליות וסמקים, וכשהגיעה ההזדמנות לאחת החברות להתאפר, מיד הוזעקה למקום. עד מהרה ידעו כל החברות שאם צריך להתאפר, לעצב את הגבות ולהוריד שערות, כרמית היא הכתובת ותמיד שמחה לעזור בצורה המקצועית ביותר.

 

דופק טכנולוגי

כרמית לא זנחה את חלומה ולאחר שירותה הצבאית סיימה בהצלחה תואר ראשון במנהל עסקים ואז החליטה להפוך את התחביב למקצוע. הצעד הראשון היה לפתוח קליניקה בחדר קטן בבית, אבל מהר מאוד גילתה את המבחר הטכנולוגי האדיר שמוצע בעולם, והחלה להתמחות בנושא. "אחרי שנתיים בעבודה עם מכשירים להסרת שיער הבנתי כי קיים פער אדיר בין התיאוריה הנלמדת להלכה למעשה. רציתי להעמיק יותר ופניתי ישירות אל החברות, שקיבלו את המלצותיי, שנשענות על ניסיון טיפולי והיכרות ישירה עם השטח. התחלתי בתור מדריכה ראשית במרכז לטכנולוגיה אסטטית בתל אביב ובחברת שארפלייט (בעלי "אמריקן לייזר") וכיום אני מדריכה ראשית ויועצת במחקרים קליניים של SKIN CARE 360 . בנוסף לכך אני גם מדריכה קוסמטיקאיות וצוותי הוראה בטכנולוגיות ILP ולייזר, ומלמדת אותם על הסרות שיער, פיגמנטציה, חידוש העור, הצערת העור, אקנה, הצרת היקפים, צלוליט ואיך מתמודדים עם פטרת הציפורניים. בתחום הזה אני לא מפסיקה ללמוד ולהתפתח ונמצאת בקשר קבוע עם קוסמטיקאיות ומכונים, למתן ייעוץ ועזרה במקרים שונים".

מומחית להסרת שיער

כרמית מקבלת בקליניקת GOOD FEELING פרטית בכפר סבא ומציעה טיפולי הסרת שיער, טיפולי פנים, אנטי אייג'ינג לחידוש, מיצוק והצערת העור, איפור קבוע לקראת אירועים, טיפוח ציפורניים והתמודדות עם פטרת לצד עיסויים וטיפולים רפלקסולוגים. "לפני שהולכים לקוסמטיקאית חשוב לקיים פגישת ייעוץ", מייעצת כרמית ומדגישה כי לפני כל טיפול חשוב לעשות פרופיל הורמונלי של המטופל\ת: "את צריכה להכיר את הלקוחה, כך שתדעה כי לעיתים יש מגבלות של טכנולוגיה. לא לכל אחת ניתן להסיר שיער וצריך הרבה מקצועיות וניסיון בתחום כדי להגיע לתוצאות טובות. לצערי היום כל אחת יכולה לרכוש מכשיר, לעבור קורס של כמה שעות ולקבל לקוחות והדבר יכול לפגוע בלקוחה זה מתחיל בכוויות ויכול להסתיים בהגברת ייצור השיער. חשוב לנהל מעקב, לראות את התהליך עצמו ולעקוב אחר צפיפות השיער מתחילת הטיפול ועד סופו".

• לקביעת פגישה עם כרמית דהן, GOOD FEELING – רח' בן גוריון 62, כפר סבא, ניתן להתקשר לטל'052-280-6849 או בפייסבוק: Carmit Dahan health & beauty

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם הקוסמטיקאיות


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר