אלירן קוזליק
אלירן קוזליק

אלירן קוזליק: לא יהיו פיטורים בטבע כפר סבא

אלירן קוזליק הבהיר היום שלמרות ההכרזה על כך שלא יבוצעו פיטורים באתר בכפר סבא, ישבתו העובדים ביום ראשון כאות סולידריות עם חבריהם

פורסם בתאריך: 14.12.17 19:38

ההכרזה של טבע העולמית על על פיטוריהם של 14,000 עובדים בעולם, מתוכם 1,700 עובדים בישראל, גרמה לטלטלה ודאגה בקרב עובדי החברה. למרות האמור לעיל, יו"ר ועד עובדי טבע כפר סבא, אלירן קוזליק, הצהיר היום בביטחון כי באתר החברה בכפר סבא לא יפוטרו עובדים. "היום הייתה ישיבה עם יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ממנה יצאתי מחוזק כי טבע החליטה שאתר כפר סבא, אותו אני מייצג, לא ייפגע מהפיטורים ולא עומדים לפטר עובדים בעתיד ולכן אני מכריז, לא יהיו פיטורים באתר כפר סבא".

קוזליק מוסיף כי למרות ההכרזה הזו עובדי האתר בכפר סבא ישבתו במשך יממה אחת כאות סולידריות עם העובדים האחרים בחברה עליהם עננת הפיטורים עדיין מרחפת. "האתר בכפר סבא עשה תהליך רציני של השתדרגות ומדובר באתר רווחי ולמרות שלא הולכים לפטר בו עובדים אנו יוצאים לשביתה ביום ראשון, היום בו המשק הולך לשבות חצי יום, למשך 24 שעות, יממה שלמה, כאות סולידריות לחברנו בשאר אתרי טבע. אנחנו נשבות משבע בבוקר למשך 24 שעות ונחכה להנחיות נוספות מיו"ר ההסתדרות. לאתר כפר סבא יש הסכם שאומר שלא יהיו פיטורים עד 2021 במסגרת הרי ארגון של טבע והצלחנו להוציא אנשים עם ראש מורם מהחברה אנו נמשיך לעשות הכל שטבע תצליח ותמשיך להיות חברה רווחית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי כהן .

    אלירן תםסיק לאבטיח לעובדים שלא יהיו פיטורים בטבע כפר סבא ,! א .ההנהלה לא סופרת אותך ולא רואה אותך ממטר ..ב .אתר כפר סבא עומד להיסגר לגמריי ואז גם אתה תעוף הבייתה הבנת אדון אלירן ,!

  2. מוטי כליף ..

    אלירן אתה סתם ברברן ! יהיו ועוד איך פיטורים בטבע כפר סבא ואפילו פיטורים המוניים מאיפה יש לך את הביטחון , והיהירות שלא יהיו עוד פיטורים בטבע כפר סבא מי אתה בכלל שאתה קובע עובדה כזו בקרוב מאוד גם אתה תלך הבייתה אתה בכלל לא רלוונטי כראש וועד העובדים …

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר