השקשוקה הטבעונית הכי גדולה בעולם
השקשוקה הטבעונית הכי גדולה בעולם

צפו: השקשוקה הטבעונית הגדולה בעולם

השף צ'ארלי פדידה הכין בכיכר העיר את השקשוקה הטבעונית הגדולה בעולם העשויה מעודפי מזון ומבושלת במחבת ענקית שנבנתה במיוחד לאירוע

פורסם בתאריך: 14.12.17 17:31

כחלק מאירועי "אפס פסולת" שעורכת עיריית כפר סבא בשיתוף החברה הכלכלית בימי חופשת החנוכה הגיע השף  צ'ארלי פדידה לכיכר העיר כדי להכין את השקשוקה הטבעונית הגדולה בעולם. פדידה הכין את השקשוקה יחד עם תושבי העיר והיא עשויה כולה מעודפי מזון ומבושלת במחבת ענקית שנבנתה במיוחד לאירוע. כמו כן, במתחם מתקיים שוק קח-תן ענק, תחנות יצירתיות ומיוחדות לילדים בכל הגילאים, ביניהם: הכנת סינרי עבודה בשימוש חוזר, ציור על שמשוניות משומשות, משחקי חוץ, הדלקת חנוכייה גדולה ועוד. בנוסף מופעלים דוכני הסברה ורישום לפרויקטים עירוניים, בין היתר: חדש תחת השמש, אפונים ועוד.

 

את אירועי "אפס פסולת" יפתח מרתון בנייה ירוקה שיתפרס על פני שלושה ימים, ובמהלכו יקימו אדריכלים, מעצבים, אנשי סביבה וסטודנטים מבנים שונים מחומרים ממוחזרים או כאלה שמדגימים חשיבה ופתרונות מקיימים בבית. ביום חמישי באירוע המרכזי תכריז וועדת שיפוט, המורכבת מבכירים מהשורה הראשונה של הבניה הירוקה והקיימות בישראל, על המבנים הזוכים ותעניק את פרסים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר