מקלט בשכונת יוספטל בכפר סבא. צילום עזרא לוי
מקלט בשכונת יוספטל בכפר סבא. צילום עזרא לוי

תהיתם מה מצב המקלטים בכפר סבא? מסתבר שלא רע

עיריית כפר סבא זכתה לציון לשבח על תחזוקת המקלטים הציבוריים בעיר, וכן על שיתוף הפעולה עם פיקוד העורף והתושבים באחזקתם

פורסם בתאריך: 18.12.17 13:34

המועצה לישראל יפה העניק לעיריית כפר סבא ציון לשבח – חמישה כוכבי יופי, פרס על על אחזקת המקלטים הציבוריים בעיר. זאת במסגרת תחרות בין הרשויות שערכה המועצה.

לתחזוקת המקלטים בעיר אחראים אגף חירום וביטחון ומחלקת תחזוקת מבנים באגף ההנדסה בעירייה. במסגרת התחרות הגיע לכפר סבא צוות בדיקה המורכב מנציגי המועצה לישראל יפה ומנציגי פיקוד העורף, שבחנו את המקלטים על פי כמה קריטריונים, בהם תחזוקה, ניקיון והימצאות ציוד הכרחי ותקין לשעת חירום. צוות ההערכה ציין שהמקלטים בכפר סבא מתוחזקים ברמה טובה, וכן ציין לטובה את הנהלים הדורים הקיימים לגבי פתיחת המקלטים בשעת חירום. צוות ההערכה גם שיבח את שיתוף פעולה המתקיים עם הקהילה בכפר סבא ועם פיקוד העורף באחזקת המקלטים.

חלקם הגדול של המקלטים בכפר סבא הוא דו תכליתי – חלקם מושכר לתושבים עבור פעילויות שונות וחלקם משמש את פעילויות העירייה.

 

"במהלך השנה מבוצעות במקלטים ביקורות של אגף הביטחון ואגף ההנדסה, כמו גם של מהנדסי פיקוד העורף. המקלטים הציבוריים משמשים את ציבור תושבי העיר בעת חירום ומשבר המגיעים במפתיע, לכן מתקיימת תחזוקה שוטפת לאורך כל השנה. כמו כן, קיימת תכנית ביקורות שנתית שמבוצעת על ידי המחלקות השונות ברשות. בנוסף קיימת תכנית רב שנתית לצורך שיפוץ המקלטים לצורך שמירת המקלטים בכוננות למצבי החירום השונים", מסרה העירייה.

אורי טל, הממונה על החירום באגף חירום וביטחון, הוסיף: "זו גאווה גדולה לעיר על קבלת כוכבי היופי ועל מוכנותה למצבי חירום. במהלך השנה אנו משקיעים משאבים רבים לטובת שיפוץ ותחזוקת המקלטים באופן שוטף, ונמשיך לפעול, לבקר ולתחזק את המקלטים לטובת ביטחונם של תושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר