לליין המסיבות של הפאפות דרושים מתנדבים

קבוצת הפייסבוק הכפר סבאית מחפשת מפעילים ובעלי דוכנים למסיבות דו שבועיות להורים וילדים שהיא מארגנת בחודשי הקיץ

פורסם בתאריך: 7.5.17 12:23

מנהל קבוצת הפייסבוק הכפר סבאית הפופלרית “פאפות כפר סבא”, גיא בורדה, יחד עם חבר הקבוצה אייל זוסמן, מחפשים בעלי עסקים שיספקו בהתנדבות פעילויות במסיבות דו שבועיות להורים וילדים שמארגנת הקבוצה ושאמורות להתקיים בחודשי הקיץ.
המסיבות מתוכננות להתקיים במתחם המסעדות בקניון ערים ביום שבת, מחוץ למסעדת לה פמיליה שזוסמן הוא בעליה. המסיבה הראשונה מתוכננת ליום שבת הבא (12.5) בשעה 16:30 בצהריים. את האוכל והשתייה שיוגשו במסיבה יספק זוסמן, ובורדה וזוסמן הצליחו לגייס מפעילה לילדים, מתנפחים, וחבר מהקבוצה, דיג’יי, שירקיד את הילדים. ההורים, יוכלו ליהנות מבירה במחיר מופחת ומפינות ישיבה. המסיבות גם יתועדו על ידי צלם שגם הוא עצמו חבר הקבוצה, וכעת הם מחפשים בעלי עסקים נוספים מקומיים שירצו להצטרף, כמו בעלי דוכן של צמר גפן מתוק ובעל עסק שיוכל לספק פינות עיסוי להורים.
“חשבנו ליצור סוג בילוי חדש להורים ולילדים בימי שבת אחר הצהריים, כשההורים כבר עייפים אחרי הים והבריכה, בשעות שבהן כבר אין הרבה מה לעשות, וליצור להם סוג בילוי חדש”, אומר בורדה, “פאפות כפר סבא היא קבוצה קהילתית, וכל האטרקציות שיהיו במסיבות ייעשו בהתנדבות. אנחנו פונים לעסקים שיכולים לסייע באטרקציות לילדים, וכך הם גם יוכלו לתרום מעצמם וגם יקבלו במה לעסק שלהם”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר