פארק בשכונה הדרומית כפר סבא הירוקה. צילום עזרא לוי001
שכונת 60. צילום עזרא לוי

שכונת 60 בוחרת ועד חדש. אתם מוזמנים להגיש מועמדות

מועמדות לוועד אפשר להגיש עד 15 בינואר. שבועיים לאחר מכן אמור הוועד החדש להפגש לישיבה ראשונה ולבחור את יושב/ת הראש

פורסם בתאריך: 25.12.17 11:21

ועד השכונה הירוקה הדרומית בכפר סבא מבקש לרענן את השורות, וקורא לתושבים להתנדב לוועד. "מזה מספר שנים ועד השכונה הירוקה, מקדם נושאים הקשורים לתשתיות, קהילה ופיתוח בשכונה ומייצג את תושבי השכונה בפני החברה הכלכלית, ומחלקות העיריה. כעת הגיע הזמן לרענן את השורות", כתבו ניצן רייך וערן ורנר, "צוות גיוס מתנדבים ובחירות פתוחות לוועד 60 שנת 2018", בקול קורא שפרסמו היום (ב').

תושבים המעוניינים להצטרף לוועד יכולים למלא את טופס ההתנדבות, עד 15 בינואר. מתוך מאגר המתנדבים, ייבחרו 16-12 תושבי השכונה, בני 21 ומעלה, שיאיישו את צוותי עבודה שיקבעו על ידי הוועד החדש, ויעסקו בין השאר בנושאים כמו פיתוח סביבתי; תחבורה, תנועה ובטיחות; חינוך, תרבות, קהילה וספורט; קשרי תושבים, מדיה ותקשורת.

 

 

לאחר שרשימת המתנדבים שתבחר תפורסם, יוכלו תושבי השכונה להעלות הסתייגויות כלפי מי מהמועמדים במשך שבועיים. אם לא יהיו כאלה, רשימת המתנדבים לועד תאושר לשנתיים. ב-31 בינואר תתקיים פגישה ראשונה של הוועד החדש, בו ייבחר לתפקיד יושב/ת הראש ומי יעמוד בראש כל תחום.

מהוועד נמסר כי המועמדים לוועד השכונה יידרשו "לענות על שאלון קצר, הכולל פרטים אישיים ומספר שאלות ו/או הכוונה לעולמות התוכן הנוגעים אליהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר