מימין: הנכדים אלה, ליעם, רואי ונגה, עם הסבא והסבתא יצחק ועליזה
מימין: הנכדים אלה, ליעם, רואי ונגה, עם הסבא והסבתא יצחק ועליזה

הילדים של משפחת לנדסמן מבקשים: עזרו לנו להציל את סבא שלנו

המשפחה מנסה לגייס 800 אלף שקל לניתוח השתלת כליה בחוץ לארץ, אך השיגה עד כה פחות מחמישית מהסכום

פורסם בתאריך: 1.1.18 13:05

תושבת כפר סבא, ורדית לנדסמן-לב טוב, מנסה לגייס 800 אלף שקלים לניתוח בחו"ל עבור אביה, יצחק לב טוב, הזקוק להשתלת כליה. לשם כך פתחה לנדסמן-לב טוב דף פייסבוק, ובאמצעות עמותת קו לחיים היא מגייסת תרומות לניתוח היקר. גם ילדיה, תלמידי בתי ספר בכפר סבא, עושים מאמצים כדי לגייס הורים במוסדות החינוך בהם הם לומדים, לתרום לניתוח שיכול להציל את חייו של סבם.

בפוסט שהעלתה לנדסמן-לב טוב לפייסבוק, היא כותבת: "זקוקה לעזרתכם חברים שלי, והגיע הזמן לשתף אתכם – תכירו את אבא שלי, יצחק לב טוב, שזקוק ללב הטוב שלכם כי מצבו לא טוב. אבא שלי חולה מאוד חייב לעבור השתלת כליה בחו”ל וזה עולה הון טוב של כסף וזה קצת בעייתי. טוב, עכשיו אספר לכם קצת על האיש הטוב הזה כדי שתבינו טוב טוב שיש לכם פה עסק עם סבא טוב, אבא טוב, חבר טוב, בעל טוב, המצויד בלב טוב במיוחד ובכליות שקרסו והוא רק רוצה שיהיה לו קצת טוב כדי להמשיך להיות כל הדברים הטובים האלה. כי לב טוב הוא אולי צייר ממש טוב אבל הוא מעולם לא צייר את החיים שלו ככה. לצערי, מטיפול לטיפול המצב מתדרדר, גם בעיני הדומעות והלא אובייקטיביות וגם בעיני הרופאים. קשה וכואב וככה כבר שמונה חודשים. הדרך היחידה שחייו ינצלו ויישאר בחיים היא השתלת כליה. העזרה שלכם בכל מילה, בשיתוף, בפרסום במקומות עבודה ותרומה כספית בעלת אפקט עצום ואינסופי – יכול להציל את אבא שלי. אני מזמינה אתכם להיות לצידי ברגעים הקשים האלו, להיות לשגרירים שלי ולתומכים ולעזור לי לגייס את הסכום המטורף להשתלת כליה כדי להציל את אבא שלי".

 

לנסדמן- לב טוב, בת 42, היא מעצבת, נשואה ואם לשלושה. אביה הוא אמן בן 68. "ביקשתי עזרה גם ממנהלת בית הספר הירוק, עליזה סוקל, שם לומדת בתי בכיתה ו', כמו גם מהנהגת ההורים של בית הספר, ולשמחתי כל בית הספר מתגייס", היא מספרת השבוע. "אני מנסה לגייס גם חברים ואת הקהילה כולה בכפר סבא לטובת העניין. אנחנו צריכים להגיע להרבה אנשים שיוכלו לתרום ולעזור. במעגלים שלנו הגענו ל-150 אלף שקל ואנחנו צריכים להגיע ל-800 אלף שקלים. לצערי, גם עבור מי שמחזיק כרטיס אדי וזקוק להשתלה, התור הוא בעוד חמש או שש שנים. חולי דיאליזה לא מחזיקים זמן רב כזה בלי השתלה. הבעיה היא שהמצב הגופני הוא ירוד כי אין ספיגה של ויטמינים ומינרלים. הדיאליזה לא באמת מצליחה לעשות את מה שכליה עושה. בארץ יש לפחות 500 אנשים שדקה לפני שהם עושים דיאליזה הם מוצאים את הפתרון הזה, את ניתוח ההשתלה בחו"ל, ואני מקווה שזה מה שיציל את אבא שלי".

המשפחה מגייסת כספים דרך עמותת ״קו לחיים״, בחשבון לגיוס כספים תחת השם "יצחק לב טוב", יש אישור ניהול תקין וטופס 46 להחזר מס. לתרומה ופרטים נוספים באתר העמותה ובדף הפייסבוק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר