בית החולים מאיר צילום באדיבות בית החולים
בית החולים מאיר צילום באדיבות בית החולים

תובעת מיליונים מבית החולים מאיר: נותרה נכה אחרי סדרת ניתוחים

התובעת הגיעה למאיר עם תלונות על קליקים בלסתות. לפי התביעה, סדרת ניתוחים שעברה הותירו אותה עם 80 אחוזי נכות. בית החולים: "דוחים את הטענה לרשלנות"

פורסם בתאריך: 2.1.18 18:55

תושבת כפר ברא תובעת את שירותי בריאות כללית ושניים מרופאי בית החולים מאיר בכפר סבא,על סכום של 3.39 מיליון שקלים, בגין רשלנות של רופאים. בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, טוענת התובעת כי עברה סדרת ניתוחים כושלים בפרקי הלסתות, שבוצעו לטענתה ברשלנות על ידי רופאי בית החולים, ובעקבות כך נגרמו לה נזקים קשים.

על פי התביעה, שהוגשה על ידי עורכי הדין כרמי בוסתנאי ויניר קינן, האישה סבלה בשנת 2014, לפני שלוש שנים, מ"קליקים" בלסתות המלווים בכאבים. היא הופנתה למחלקה לכירורגיית פה ולסתות בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, שם עברה MRI שהראה שחיקה במפרקים והגבלה בתנועה.

תחילה עברה האישה ארתרוסקופיה אבחנתית עם טיפול שלא שינה את מצבה. בהמשך התגלתה בבדיקות נוספות שעברה בעיה בפתיחת הפה. האישה עברה ניתוח נוסף אבל המשיכה להתלונן על הגבלה בפתיחת הפה, כאבים ותחושה שמשהו "תפוס" בלסתות .האישה אף פנתה לייעוץ במרפאות חוץ ב"תל השומר", שם המליצו לה על ביצוע פיזיותרפיה אגרסיבית לפתיחת הפה. כשזה לא עזר, הגיעה שוב לבית חולים "מאיר", שם המליצו לה שני רופאים לעבור ניתוח מתוך חלל הפה, שיפתור, לדבריהם, את הבעיות הקשות שנוצרו בעקבות הניתוחים הקודמים. האישה עברה את הניתוח אבל ההגבלה בפתיחת הפה ובעיות נוספות לא נפתרו.

 

בתחילת השנה עברה ניתוח נוסף בהרדמה מלאה, הפעם במחלקת פה ולסת בבי"ח "איכילוב". בעקבות הניתוח חל שיפור במצבה ופתיחת הפה השתפרה, אולם, לטענת התובעת, הניתוחים הכושלים שעברה קודם לכן גרמו לפגיעה בעצב בפניה המתבטאת בחוסר יכולת להזיז גבה אחת.

עו"ד כרמי בוסתנאי

עו"ד כרמי בוסתנאי

בחוות דעת שצורפה לתביעה כותב מומחה לכירורגיה פה ולסתות, כי הניתוחים גרמו לה לנזק עצום, שחלקו בלתי הפיך ושכתוצאה מהניתוחים "נותרה התובעת עם עיוותים נזקיים בלתי הפיכים ונכויות קשות". לדעת המומחה הנכות הרפואית שלה היא 80 אחוז. בנוסף נקבעו לה 20 אחוזי נכות נפשית שכן "הפכה לשבר כלי והיא סובלת מדיכאון ומצוקה נפשית", כלשון התביעה.

תגובת בית החולים מאיר: "התביעה התקבלה בימים אלו והועברה לטיפול משפטי. בית החולים והרופאים הנתבעים דוחים את טענת הרשלנות והתגובה המפורטת תועבר במסגרת ההליך המשפטי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר