צילום אילוסטרציה ניר קידר
צילום אילוסטרציה ניר קידר

ביקורת מס בכפר סבא: 13 אחוז מהעסקים לא רשמו הכנסות כדין

בין העסקים ובעלי המקצוע שנתפסו בביקורת של רשות המסים בכפר סבא: עורכת דין, וטרינר, רופא שיניים ומורה לנהיגה

פורסם בתאריך: 19.6.17 11:00

עורכת דין, רופא שיניים, מורה לנהיגה ובעלי עסקים אחרים בכפר סבא לא רשמו הכנסות כדין, כך עולה מביקורת שערכה רשות המסים בעיר. במסגרת הביקורת, התבצעו 120 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, 13 אחוז מהם לא רשמו הכנסות כדין.
בהודעה של רשות המסים נמסר כי ביקורת אצל עורכת דין העלתה כי בחשבון נאמנות שלה הופקדו 30 אלף שקלים, שלא נרשמו בספרים. עורכת הדין הסבירה: "פשוט לא שמתי לב, אני רושמת הכל". המבקרים ביצעו ביקורת למורה לנהיגה, בחניון, בה התגלו כנסות של 2,300 שקלים שקיבל בעבור שיעורים לא נרשמו. המורה טען כי "מזומנים אני רושם בסוף היום וצ'קים בסוף השבוע". אצל רופא שיניים בדקו המבקרים דף חשבון בנק וגילו כי שלוש העברות של 2,000 שקלים לא נרשמו בספרים כנדרש. הרופא טען: "אני לא רגיל לעבוד עם העברות בנקאיות".
עוד נמצא בביקורת כי בעלים של מועדון אומנויות לחימה קיבל סכום של כ-4,700 שקלים באשראי ובמזומן אותם לא רשם בספרים כנדרש. בעל המועדון הסביר: "זכרתי שאני צריך לרשום אולם בשל עומס לא רשמתי". אצל וטרינר נמצא צ'ק בסכום של 1,200 שקלים שלא נמצא רשום בספרי העסק. הווטרינר הסביר: "ביקשו ממני לא להפקיד את הצ'ק, לכן לא רשמתי אותו".
מרשות המסים נמסר: "המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות למשרדים האזוריים, להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר