עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

בלי להתייבש בתור: מהיום תושבי כפר סבא יכולים להזמין מראש תור לפגישה בעירייה

העירייה השיקה מערכת זימון תורים עם נציגי השירות בעירייה. השירות החדש ניתן תחילה באגפי ההנדסה וההכנסות, ובמחלקת גני הילדים

פורסם בתאריך: 8.1.18 18:24

תושבי כפר סבא יכולים מהיום להזמין מראש תור לפגישה עם נציגי השירות בעירייה. כפעימה ראשונה במהלך החדש, ניתן השירות החדש באגפי ההנדסה וההכנסות, ובמחלקת גני הילדים. את התור ניתן לקבוע באתר העירייה, באמצעות הקלקה על "זימון תורים" שבמסגרת "שירותים בקליק" באתר. עם קליטת הבקשה מאשרת המערכת את התור שנקבע, ובעת ההגעה למשרדי העירייה התושבים מתבקשים להקליד את מספר הטלפון שלהם בעמדת זימון התורים.

"המטרה היא לייעל את השירותים הניתנים בעירייה, ולאפשר לתושבים לבחור את התאריך והשעה המתאימים להם, וכן לסדר את מערך התורים ולקצר משמעותית את זמן ההמתנה", מסרה העירייה שמקדמת את השירות באמצעות קמפיין עירוני הכולל שלטי חוצות, סרטון שמופץ ברשת, ובאנר באתר העירוני. מהעירייה נמסר כי מערכת זימון התורים מצטרפת לתוכנית 'שירות עם משמעות', שמוביל אגף שירות והסברה בניהולה של סמנכ"לית שירות וקהילה צאלה וקסמן גונן ובניהולו של מנהל מחלקת השירות ליאור גפן. במסגרת התוכנית הונגשו שירותים עירוניים באופן דיגיטלי, בהם פנייה למוקד 106 באמצעות מסרון ובפייסבוק העירוני, וכן נקבעו זמני תקן לפעילויות העירייה, התקיימו סדנאות שירות לעובדים, והוכנסו לפעילות טכנולוגיות.

וקסמן גונן: "בשנים האחרונות קיימת מגמת עלייה בקבלת שירות באופן טלפוני ודיגיטלי במטרה לחסוך זמן יקר. לכן, בשנה האחרונה הנגשנו שירותים רבים באופן אינטרנטי, כששירותים רבים נוספים יכנסו לביצוע בקרוב. אני מזמינה את תושבי העיר להזמין תור לשירות בו הם מעוניינים בקלות, במהירות ובזמן המתאים להם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר