יהודה בן חמו. צילום עזרא לוי
יהודה בן חמו. צילום עזרא לוי

על חשבוננו? בן חמו יצא לבילוי לילי עם מזכירות לשכתו בתל אביב

בזמן שחברי מועצת עיריית כפר סבא השתתפו בישיבת מועצה ביום רביעי שעבר, השתתף ראש העירייה החשוד בשחיתות בסדנת בישול עם מזכירות לשכתו

פורסם בתאריך: 10.1.18 09:48

בשעה שחברי מועצת עיריית כפר סבא השתתפו בישיבת המועצה שהתקיימה ביום רביעי שעבר (3 בינואר) בבניין העירייה, יצא ראש העירייה יהודה בן חמו, החשוד בשחיתות ושמורחק מאז מעצרו בחודש מרץ מבניין העירייה, ל"ערב גיבוש" לילי עם מזכירות לשכתו, בסדנת בישול בתל אביב של הסטודיו לבישול – המרכז לקולינריה חווייתית.

ב"מעריב" פורסם הבוקר כי את ההשתתפות בסדנה שילמה העירייה. הבוקר העבירה עיריית כפר סבא לצומת השרון קבלה לפיה שילם בן חמו 256.50 שקלים עבור השתתפותו. התאריך שעל הקבלה הוא 7 בינואר, ארבעה ימים לאחר הבילוי.

נציין כי חלק מארבעת המזכירות נחקרו בלהב 433 במסגרת פרשיית השחיתות לכאורה העומדת מעל ראשו של ראש העירייה. בן חמו,  שלא התפטר, פוטר או הודח מתפקידו, ממשיך לקבל משכורת בסך 48,500 שקלים מדי חודש.

 

תגובת העירייה: "מדובר בפעילות גיבוש שגרתית המתקיימת בכל מחלקות העירייה אחת לשנתיים. הפעילות התקיימה בשעות הערב על מנת שלא לפגוע בשירות הניתן לתושבי העיר. ראש העיר הצטרף לפעילות ושילם מכספו הפרטי את חלקו. נדגיש כי עד שלא תוכח אשמתו, הרי שראש העיר הינו בחזקת חף מפשע על פי החוק וימשיך לפעול למען העיר ותושביה כפי שפעל בעבר".

חבר המועצה מסיעת מרצ באופוזציה עילאי הרסגור-הנדין אמר בתגובה: "יהודה בן חמו חייב לעזוב את תפקידו. זאת כבר לא שאלה, זאת עובדה. הוא מזיק לעיר, מכביד על העיר, והוא לא מאפשר לכפר סבא להמשיך הלאה. כל יום בו האיש נמצא בתפקידו גורם נזק אדיר לתפקוד העירוני. עיריית כפר סבא לא צריכה לממן לא את שכרו ולא את בילוייו של יהודה בן חמו, ובוודאי שאינה צריכה להסיע אותו ממקום למקום כשהוא מורחק מהעירייה ואין לו צורך בכך במסגרת תפקידו".

תגובת מירית שקד-ברק, ממובילות המאבק בשחיתות בכפר סבא וממייסדות "משמר המועצה": "בהחלט יש סיבה לחגיגות בסדנאות בישול בתל אביב: עלויות משכורות בן חמו ולשכתו המנוטרלת הגיעו למאות אלפי שקלים בשנה האחרונה, ועם דחיית השימוע שלו, החגיגה הזו תימשך. הציבור לא מטומטם והציבור לא ישלם. בכוונתנו לפנות למשרד הפנים בנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אילן

    יהודה אוהבים אותך.אנשים שכחו מה עשית לטובת העיר.עולם קטן .כל המתלוננים למיניהם מה אתה עושה בזמנך הפנוי הינה צרות עין ופזילה לתפקיד בכיר כשיגיע זמן הבחירות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהודה אוהבים אותך הכל צרות עין אנשים רעים יהודה בן חמו שהיה לך בהצלחה אמן בבחירות תמשיך להיות חזק ה אתך אמן אנשים רעים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנה הפסיקו את ההשמצות היות וחומרים על פי החוק

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יוסי אביטבול יהודה אוהבים אותך עשית הרבה למען העיר הזאת אני גר 18 שנה פה וראיתי את השינויים בזמן שאתה מכהן כראש העיר אבל מה לעשות יש הרבה אנשים שיש להם צרות עין כל עוד לא הורשעת אתה זכאי זה שהמשטרה אומרת שהם יעשו לבינתיים לא עושים אני לא בחרתי באף אחד כי הת"ז שלי והכתובת נשארו עדיין על עיר אחרת ולי כייף לגור פה ולילדים שלי
    שיהיה לך בהצלחה בכל דרך שתלך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר