רפי סער
רפי סער

זה סופי: רפי סער יכריז בקרוב על מועמדותו לראשות העיר

בקרוב יודיע מנכ"ל עיריית כפר סבא לשעבר, רפי סער, על התמודדותו לראשות העירייה. מקורביו: "כפר סבא חייבת אדם כמוהו עם ניסיון מוניציפאלי"

פורסם בתאריך: 14.1.18 12:43

בעוד כשבועיים יכריז רפי סער על התמודדותו לראשות עיריית כפר סבא.

סער, בעברו סמנכ"ל העירייה ומנכ"ל, פרסם השבוע בעמוד הפייסבוק שלו: "כפר סבא היא הבית שלי ושלכם. העיר האהובה שלנו נמצאת היום בצומת דרכים של ממש. ההנהגה העתידית שלה חייבת להיות בעלת ניסיון מוניציפאלי – ניהולי רחב, הבנה של השטח ולא פחות חשוב, יושרה והגינות. אם לא יהיה כך, מצב הקיפאון בו העיר נמצאת כבר תקופה ארוכה ימשך והעיר לבסוף תיכנס למסלול מסוכן. לאורך שנים רבות רכשתי ניסיון מוניציפאלי רחב בין היתר כמנכ"ל עיריית הוד השרון. יש לי את ההבנה, את היכולת, את ההיכרות עם כפר סבא ואת הרצון לפעול למען תושבי העיר בכל כוחי. כדי להוביל את השינוי המיוחל לו אתם ראויים, כדי להחזיר את העיר למסלול, לשפר, לשדרג, להעלות את רמת החיים ולהחזיר את כפר סבא לימים הטובים בהם שימשה כמודל לחיקוי והובילה בתחומים רבים במדינה, אני זקוק לכם. ביום ראשון ה-28.1 מתחילים בשינוי. יחד נוביל את העיר קדימה".

מקורבים לסער אמרו השבוע: "זהו אירוע הכרזה, ישתתפו בו בין 150 ל-200 איש מוזמנים מראש. רפי, כבן כפר סבא קיבל החלטה לפני מספר שנים על התמודדותו לראשות העיר. הוא מביא איתו ניסיון רב בשלטון המקומי בתחום המוניציפאלי. כפר סבא שנמצאת היום במצב קשה, חייבת אדם כמוהו עם ניסיון רלוונטי ועם היכרות טובה של העיר. אנחנו בטוחים שתושבי כפר סבא יבחרו מעומד שיתחיל לעבוד מהרגע הראשון ללא שום עקומת למידה".

ממטהו של סער לא התקבלה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סופי לעיר כפר סבא מועמדות של רפי סער??? ח… ח… עצוב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר