יהודה בן חמו. צילום עזרא לוי
יהודה בן חמו. צילום עזרא לוי

הסתיים השימוע של בן חמו בפרקליטות

כעת תצטרך הפרקליטות להחליט אם להגיש נגד ראש עיריית כפר סבא כתב אישום על עבירות השחיתות המיוחסות לו, לפי החשד

פורסם בתאריך: 18.1.18 14:53

השימוע לראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו, החשוד בשחיתות, שהתקיים היום בפרקליטות מחוז מרכז, לפני הגשת כתב אישום, הסתיים לפני שעה קלה. כעת תצטרך הפרקליטות להחליט אם להגיש נגד בן חמו כתב אישום על עבירות השחיתות המיוחסות לו, לפי החשד.

נציין כי הליך שימוע אינו חייב להיות חד פעמי, הוא יכול להימשך מספר פגישות ולעיתים הוא יכול אף להתנהל בכתב. לעיתים, אחרי שימוע דברים יכולים להשתנות, כשהחשוד עשוי להסביר את עמדתו מזווית אחרת שתשנה לכאן או לכאן את כתב האישום, אם וכאשר יוגש. לאחר בחינה מחדש והשלמת חקירה נוספת במידת הצורך בפרקליטות מחליטים אם סוגרים את התיק או מגישים כתב אישום.

תגובת עורכי דינו של בן חמו ותגובת הפרקליטות טרם התקבלו.

 

 

 

נזכיר כי בן חמו נחקר בחשד לעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי עובד ציבור ועבירות תכנון ובנייה. כבר באוגוסט 2017 נשקל להעמידו לדין בכפוף לשימוע בעבירות נוספות: הטרדת עד, שימוש מהלכי משפט, הפרת הוראה חוקית ועבירות מס.

בכתב החשדות, מפורטים נגד בן חמו שני חשדות: האחד בעניין תווי השי, בו הוא מואשם בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים וגניבה בידי עובד ציבור. על פי החשד השני, בן חמו חשוד בעבירות של מרמה והפרת אמונים ועבירות לפי חוק התכנון והבנייה, בעניין הקבלן רפי כחלון, שבמהלך כהונתו כראש עירייה עסק בן חמו בקידום העניינים של כחלון למרות שהיה בניגוד עניינים.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר