כלי הרכב שנפגע מנפילת עץ בשכונת הדרים. צילום טל יעקובי
כלי הרכב שנפגע מנפילת עץ בשכונת הדרים. צילום טל יעקובי

מזג האוויר הסוער: עצים קרסו, הפסקות חשמל אירעו בכמה רחובות, הצפה בשכונת קפלן

נזק נגרם לכמה כלי רכב. ברחוב מצדה קרס עץ על חוטי חשמל. רחוב תרי עשר הוצף: "אנשים שהגיעו לניחום אבלים לא יכלו להגיע למכונית"

פורסם בתאריך: 18.1.18 22:04

בעקבות מזג האוויר, קרסו מספר עצים בעיר, מרביתם בשטחים פרטיים. נזקים נגרמו למספר כלי רכב. ברחוב מצדה קרס עץ על חוטי חשמל וגרם לניתוק הזרם. הפסקות חשמל נרשמו במספר רחובות בעיר. מהעירייה נמסר כי צוותים מתוגברים של עובדי עירייה אשר נערכו מבעוד מועד מטפלים בכלל הקריאות. בשטח נמצאים עובדים ומנהלים ממחלקות הגינון, הרכב, הניקיון, עבודות ציבוריות, ביטחון ושיטור עירוני ולצידם צוותי מתנדבים. הצוותים פועלים תוך הפעלת כלי רכב מכניים וציוד גיזום לטיפול בכל המוקדים.

בתוך כך, התלוננו תושבים על הצפה גדולה של הכביש המרכזי בכניסה לרחוב תרי עשר מכיוון המלאכים, בשכונת קפלן במזרח העיר.
"לא ניתן לחצות את הכביש. כל גשם אותו סיפור. הכביש נחסם ואנשים לא יכולים להגיע לבית שלהם שמעבר לכביש. אנשים שבאו לנחם אבלים בבית ברחוב לא יכלו להגיע למכונית. פניות חוזרות לעירייה לא נשאו פרי", אמרו תושבים.

הצפה ברחוב תרי עשר בכפר סבא

ההצפה ברחוב תרי עשר בכפר סבא

בין השאר, ניזוק רכב פרטי הערב, קצת אחרי השעה 21:00, מקריסת עץ בחניון של בניין מגורים ברחוב איילון 3א' בשכונת הדרים בכפר סבא, בעקבות מזג האוויר הסוער. אין נפגעים. לאחר שבעירייה הודיעו לבעלת הרכב שאינם יכולים לפנות את העץ בגלל שמדובר בשטח פרטי, צוות חילוץ של פאפות כפר סבא הגיע למקום ופינה את העץ ממקומו.

 בעלת הרכב אלן אקרמן: "עץ אחד נפל על הרכב הפרטי שלי. העץ ממש נשבר ברוח. למזלנו לא היינו באוטו באותו הזמן, הרכב עמד בחנייה. שמעתי על זה כשאחד השכנים רצה לברר של מי הרכב והוא התגלה כשלי. מיד ירדתי לראות אם יש נזק. ראיתי שהרכב חוסם ארבעה רכבים מלבד הרכב שלי, שרק הוא נפגע. כרגע העץ ממוקם על השמשה האחורית של הרכב.

"מיד התקשרתי למוקד העירייה כדי שיעזרו לי לפנות את העץ. זה עץ גדול, לא כזה שאדם אחד יכול להרים. הם טוענים שבגלל שהשטח פרטי הם לא יכולים לסייע. מדובר בחנייה של בניין מגורים ומבחינתם זה שטח פרטי ולא רחוב, ולכן הם לא יכולים לפנות את העץ. הם אמרו שעלי להזמין מישהו פרטי שיעשה את זה, ואז הם יפנו את העץ מהרחוב. כרגע המתנדבים של הפאפות מנסים להזיז את העץ ממקומו.

"לפני כחודשיים גזמנו את העצים האלה שממומקים סמוך לחניות. עץ אחד נעקר עם כל האישורים ורצינו לגזום את שלושת האחרים בשביל הבטיחות. גזמנו שני עצים ופקחית הגיעה וקנסה אותנו ומנעה מאיתנו לגזום את העץ השלישי. היא טענה שכרתנו את שני העצים, וזה ממש לא נכון. העץ שלא נגזם הוא זה שנפל לי היום על הרכב. יש לי תינוקת בת שנה וילד בן ארבע. זה היה יכול להיגמר בצורה אחרת לגמרי".

דקות לפני שצוות הפאפות הצליח לפנות את העץ, מסרו בעירייה לאקרמן שצוות עירייה יגיע בבוקר לפנות את העץ. תגובת העירייה לטענות האחרות של אקרמן תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר