הכלב שוקו
הכלב שוקו

ליל הסופה: אנשי השיטור העירוני יצאו למסע בלשי בעקבות בעלים של כלב אבוד

בין טיפול בעצים שקרסו להצפות והפסקות חשמל, שי נגר וטל ברון מצאו זמן גם לאתר את בעליו של הכלב שוקו, שנמצא משוטט בסופה בשתיים בלילה

פורסם בתאריך: 22.1.18 12:57

הלילה שבין חמישי לשישי בסוף השבוע האחרון היה סוער במיוחד והקפיץ בין השאר את אנשי השיטור העירוני לאין ספור קריאות שהגיעו למוקד 100 של המשטרה ולמוקד 106 העירוני. אבל בין טיפול בעצים שקרסו, בהצפות ובהפסקות חשמל, צץ סיפור קטן ונוגע ללב על כלב בשם שוקו שאבד לבעליו בזמן הכי לא נכון.

פקח מסייע בשיטור העירוני בשם טל ברון והשוטר שי נגר, קיבלו לידיהם, מתושב העיר, כלב רטוב ומבוהל שהלך לאיבוד. יחד הם עשו לאורך כל הלילה מאמצים רבים במטרה לאתר את בעליו. בבוקר, כשהבעלים התעורר ופתח את הדלת, עמדו ברון ונגר מחוץ לבית עם שוקו והשיבו אותו לבעליו הנרגשים.

"אזרח שמצא כלב משוטט מסר אותו, בסביבות 2:00 לפנות בוקר, לפקח טל ולשי, שוטר בשיטור העירוני", מספר מנהל יחידת השיטור העירוני, נוח חיימסון, "מדובר בכלב קטן מעורב שהיה רטוב, רועד מקור ומבהלה. הם מיד עשו כל מה שניתן כדי להרגיע אותו, ייבשו אותו, חיממו, ליטפו ונתנו לו לשתות ולאכול. אחרי שלא הצליחו לאתר את בעל הכלב, הם נסעו למרכז החירום הווטרינרי חוות דעת בבית ברל ואיתרו את שם הבעלים על פי השבב. הבעיה היא שלא היתה כתובת. הם נכנסו לפייסבוק ומצאו את הפרופיל של הבעלים, ודרך פרטים נוספים שמצאו שם, ודרך המסוף המשטרתי, הגיעו לכתובת שלו. הם הלכו אל הבית עם הכלב והחזירו את הכלב לבעליו דבר ראשון על הבוקר. כמובן שבין לבין הם המשיכו לטפל באירועים השונים שצצו בעיר. כל זה לקח בסביבות שעתיים וחצי, בתוך לילה לא פשוט בכלל, כשסערה גדולה מאוד משתוללת בחוץ".

 

איך מצליחים לטפל באירוע שהוא כביכול כל כך פעוט בלילה כזה?

"זה ממש לא אירוע פעוט. השיטור עושה את כל המאמצים לתת שירות לאזרחים בדרך הכי טובה שיש. אנחנו לא מסתכלים רק על אירועים בשגרה, אנחנו חושבים מעבר לקופסה".

ברון ונגר מסרו: "במהלך המשמרת ניגש אלינו אזרח כשהוא מחזיק כלב משוטט רטוב ומפוחד. בתור חובבים מושבעים של כלבים לא היססנו לרגע ואספנו אותו. איתור הבעלים הפך למשימה בלשית. לכלב היה שבב ולכן ניסינו לאתר את בעליו דרכו, אך הכתובת לא הייתה מעודכנת. השתמשנו בכלים נוספים, עד לאיתור הבעלים והשבת הכלב אליו. חיממנו את ליבו בלילה הקר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר